Ihmettelin että miksi he julkaisivat nuo luvut, mutta sehän on suomeksi posari.
Uskon että osakkeella on paljon nousuvaraa vielä, koska osaketta laitettiin surutta laitaan negarin jälkeen. Brasilian markkina meni live 1.1.2025. Sieltä saadaan varmasti hyvä tulos uusista asiakkaista. Ja Better Collectivella on kanssa erittäin vahva taloudellinen positio, koska osakeanti tehtiin hyvään kurssihintaan alkuvuodesta. Ne rahat kerättiin yrityskauppaa varten, jota ei olla vielä tehty. Markkinat hinnoittelivat aivan liikaa riskejä. Mitä olen tutkinut niin BetCO on lähes aina tehnyt voittoa, nyt vain tuli kasvuun hidastusta. Mutta kyllä tuo posari tuli vähän puun takaa.
Osake päättyi pelaajaystävällisiin lukuihin
Q4-raportti ulkona. Seuraako kukaan muu yhtiötä?
Hyvältä näyttää omaan silmään, vaikka se negari melkoinen mörkö olikin.
Tämä osa raportista pisti silmään:
Brasilian ohjeistus
Eli veroaste nousee, sekä pelaajien pitää uudelleen aktivoida tilinsä. Säilyyköhän vanhat hyvät revenue share-asiakassuhteet?
Pääluvuthan oli tiedossa jo etukäteen, joten oma mielenkiinto kohdistui ohjeistukseen. Minulle oli kyllä pettymys, että 2025 ohjeistus on liikevaihdon ja EBITDAn osalta käytännössä flätti vuoteen 2024 verrattuna, eli vaikeudet näyttäisivät jatkuvan vielä tämän vuoden. Nyt vaihdetaan M&A-moodista tehostamiseen ja orgaanisen kasvun puolustamiseen/uudelleenkäynnistämiseen, mikä kieltämättä kuulostaa enemmän puolustus- kuin hyökkäysliikkeeltä. Nykyvaluaatiolla noin 1,5 %:a osakekannasta kattava takaisinosto kuitenkin ihan positiivinen uutinen hinnan tukemiseen.
Itse pelkään, että tulosta ei vastaanoteta kovin positiivisesti. Vieläkö nykyiset kertoimet on perusteltuja lyhyellä aikavälillä, jos tälle vuodelle ei edes luvata kasvua?
With sentiment now being flushed out, we believe BETCO presents an attractive R/R opportunity. I have attached a deep-dive on the company - hope to get a discussion rolling from this!
[apologies for not typing in Finnish; limited discussions on this name elsewhere]