Alla on linkki Analyst Groupin analyysiin, referoin tähän alle hieman sen sisältöä.
Björn Borgin tulos jäi odotuksista, mutta toisaalta asiat joihin yhtiö on panostanut strategisesti menivät eteenpäin. Liikevaihto kasvoi lähes 9 ja erityisesti urheiluvaatteet ja kengät menestyivät, vaikka kenkäkategorian myynti jäikin odotetusta.
Oma verkkokauppa kasvaa edelleen vahvasti ja Saksan markkinoilla nähtiin huimaa kasvua. Ruotsin markkinoilla kehitys oli vaisumpaa. Yhtiö on lisännyt markkinointipanostuksia, mikä lyhyellä aikavälillä painaa kannattavuutta mutta tukee pitkän aikavälin kasvua. Tulos ei täysin vastannut odotuksia, mutta Björn Borg näyttää olevan hyvällä polulla keskittyessään keskeisiin kasvun alueisiin ja vahvistaessaan brändiään.