CapMan - Onko varoja mistä jakaa?

Inderesin aamukatsauksessa 2.11 osakkeen tuotto-odotus lähes +18 % ja suositus “vähennä”. En ehkä ymmärrä logiikkaa tai minulla ei ole sitä sis… tietoa.

6 tykkäystä

Printtiversion Aamukatsauksessa oli virhe! :slight_smile: Se on nyt korjattu siihen PDF -printtiversioon. Oikea suositus on Osta! :slight_smile: Täältä näkyy yhtiösivulta uusin suosituksemme: CapMan | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

6 tykkäystä

Hyvä King Gong! Vielä printtiversioita lukevia pitääkin vähän kus… eikun opettaa:sunglasses:

5 tykkäystä

Ihan hienosti Capman taas kulkee viimeisten positiivisten uutisten jälkeen.
Tämän suurimpien omistajien joukko on vakuuttava, kyllä tuon jengin kelkassa uskaltaa olla, kun operatiivinen johto vaan parantaa.

3 tykkäystä

Eipä juuri reaktioita Q4:ään. Ostin aamulla vähän.

3 tykkäystä

Capman on ollut melko hyvin suojassa markkinamyllerrykseltä, vaikka sijoitussalkku (jota myydään) kärsi. Frimodig kommentoi haastiksessa myös JAM-ostoa.

5 tykkäystä

Juu tämä menee edelleen komeesti.
Kiitos vinkeistä.

1 tykkäys

Kovin vähän on ollut Capmanista puhetta täällä foorumilla. Onko monilla tätä salkussa?

Jos on niin mitkä näette tämän parhaimpina puolina?

Jos taas teillä ei ole, niin miksi ei ole? Mitkä asiat näette riskeinä tässä yhtiössä?

Itse olen viime aikoina lisäillyt kohtalaisen voimakkasti, ja tämä onkin nyt jo toiseksi suurimmassa painossa salkussa.

1 tykkäys

Olisiko tämän lisäksi mahdollista saada tuo otsikko vaihdettua siihen perus “Capman sijoituskohteena” tai jotain vastaavaa? Ping @Verneri_Pulkkinen

4 tykkäystä

Khyl, vaihdoin Capman: osinkoyhtiö kun tämä on Joken kaudella profiloitunut siihen suuntaan vahvasti.

5 tykkäystä

Mulla on salkussa Capmania , aikaisemmin oli Evliä ja Taaleria, joista otin tappiot ja siirsin valtaosan lisäämään aikaisempaa Capman omistusta.

Minusta capman tuntuu etenevän mukavasti ja etenkin minusta oli rohkaisevaa, että suoritustaso ei heittänyt vaikka Q4 oli monille niin vaikea. Toinen mitä olen omistanut jo muutamaan otteeseen on EQ jolla oli myös ihan hyvää suoritusta.

Näyttäisi tosiaan siltä, että hiukan hankalampikin pörssi heilunta ei pahasti haittaa Capmanin tekemistä, ties vaikka olisi hyötyä, kun tarjoavat Kiinteistö ja Infra osaamista.

4 tykkäystä

Jutun on myös Capmania ja yks valopilkku salkussa.
En on heti myymässä koska keskihinta on edullinen ja komeaa osinkoa paukauttaa keväisin…
Tämän osalta ole levollinen , muita murheenkryynejä on riittämiin.
Voisin jopa ostaa tätä hiukan, tai siis siirtää jostain skeidasta tähän.

2 tykkäystä

@Sauli_Vilen saisiko Capmanista jossain vaiheessa uutta laajaa rapsaa? :slight_smile:

6 tykkäystä

Miten ihmiset täällä kokee capmanin syklisyyden? Kuinka suuri vaara on että ulosteen osuessa tuulettimeen osuisi roiskeita capmaniinkin? Nuo pitkäjänteiset rahastot tietty tätä vähän helpottaa mutta hieman mietityttää kyllä.

Edit: pikkusiivun kuitenkin uskalsin ostaa salkkuun, ei niin paljoa häiritse.

1 tykkäys

CapManin syklisyyteen vastattu täällä: Capmanin syklisyys | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

7 tykkäystä

Uusi laaja rapsa juuri julkaistu: Time to deliver | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus
En voinut aikaisemmin kommentoida, kun oli kirjoitustyö kesken :smiley:

7 tykkäystä

Näin se homma pelaa… eli @Masse seurakuntalainen, Mestari Aston Livingstone, pyytää väkevää leipää, ja pääpastori/urkuri S.V. toimittaa infoa janoisille sieluille.

Tattis!

6 tykkäystä

Varför se on amerikan kielellä?

1 tykkäys

Kyseessä on yhtiöasiakas niin luulisin firman tilanneen sen englanniksi?

1 tykkäys

Meillä on ihan muutama asiakas joista laaja analyysi tehdään englanniksi. Sopimusteknisiä syitä ja vanhoja asiakkuuksia.

2 tykkäystä