Crypto.com ja muut korttimaksukryptocashbackejä tarjoavat

Mista sait tiedot ?
Onko missaan mitaan arvioita h2 kayttaja maarista ?
Potentiaali on kylla aika kova, jos vaikka kayttajamaarat tuplaa 2022.
Yritan jollain tapaa hahmottaa etta onko kannattanut ostaa noi cro kolikoita

5 miljoonasta 10 miljoonaan käyttäjään meni vain 4 kuukautta. Viimeisin ilmoitus tullut 11 kuukautta sitten millä välillä ollut suuret mainostuskampanjat f1,ufc,PSG,crypto.com areena yms. Lisäksi avasivat cronos sivuketjun mitä käyttää jo noin. 100 dappsia. Yhtiö keikkunut aika hyvillä sijoituksilla ladatuimpien app:ien listalla. Piipahti tuon Matt Damon mainoksen jälkeen Jenkkilän ladatuimpana Top Finance Apps for iPhone on the iOS App Store in the United States · Appfigures . Avasivat myös nft markkinapaikan mistä myös tullut uusia asiakkaita alustalle.

Oma mutu arvaus käyttäjien määrästä on 30-40 miljoonaa.

3 tykkäystä

Onhan tuota hillitonta mainostusta tallakin palstalla ihmetelty, rahaa tosiaankin palaa.

Saavat paljon uusia asiakkaita.

Tuo ladattujen appien seuraaminen on kylla hyva asia, en itse tullut ajatelleeksi. Sielta saa hyvan kasityksen, kun voi myos verrata kilpailijoihin.

Olen tottunut sijoittamaan porssiyhtioihin. Porssiyhtioilla on tietyt saannot, miten ilmoittavat tuloista, veloistaan jne.

Naiden kryptojen kanssa pitaa menna mutu tuntumalla.

1 tykkäys

Poikkeuksena kryptoissa coinbase mikä on pörssiyhtiö

1 tykkäys

Miten tuo aspa Crypto.comilla oikein toimii? Ainoa mikä herättää huolta mutta onhan tällä nyt kysyntää.
Kortti ollut marraskuusta asti Issued-tilassa, eikä ole vielä postissa tullut. Issued- tilan myötä korttia ei vissiin ole edes lähetetty vielä.
Aspan chatti antaa ainoastaan yleisohjeet, enkä ole hoksannut miten tuolla oikeasti pääsee näiden yleisten FAQ-ohjeiden ohi??
Marraskuusta tähän päivään saakka käyttänyt Crypto.comin korttia Curveen yhdistettynä ja voin suositella yhdistelmää. Paras ominaisuus ehdottomasti Go Back in Time ja Crypto.comin kortin yhdistelmä, kun antaa joustavasti siirtää maksutapaa muilta korteilta Crypto.comin kortille jälkikäteen maksuista.

1 tykkäys

Jos yleisistä ohjeista ei ole apua, niin suruhymiötä klikkaamalla pääset chatiin. Sielläkin vastaus voi viipyä päivän, mutta vastaat sitten takaisin kun näet viestin.

Mulla kortti muuttui issued-tilaan joulukuun alussa, sama tilanne edelleen ja fyysistä korttia ei ole näkynyt. Harvoin mä kyllä fyysistä korttia muutenkaan käytän, joten Apple Pay + Curve on käytössä täälläkin.

1 tykkäys

Meni sellainen 5 ja puoli viikkoa issued tilassa. Toissapäivänä muuttui shipped tilaan.
Kyseessä kortin upgrade green jadeksi, ainakin mitä luin niin priorisoivat kortien lähetyksiä levelin mukaan.

3 tykkäystä

Täällä sama tilanne, marraskuussa tilattu jade green. Redditissä myös paljon juttua korttien viivästyksistä. Taitaa olla aika hurja määrä uusia asiakkaita kun nuo korttien toimitukset venyvät.

1 tykkäys

Olen spekuloinut mielessäni, että Crypto.comin Superbowl-mainoksen yhteydessä viimeistään saataisiin päivitetyt tiedot käyttäjämääristä sekä muista numeroista.

Kun nämä mainossekunnit ovat maailman kalleimpia ja suurimman yleisön tavoittavia, niiden tuomiin klikkauksiin halutaan tietenkin vastata parhaalla mahdollisella markkinointimateriaalilla.

Viime vuosikin oli kuulemma vasta lämmittelyä CEO Krissin mukaan, joten lumipalloefektin kehittymistä tässä kai täytyy sitten seurata.

3 tykkäystä

Onko teidän mielestä järkeä laittaa vaikka puolet omasta säästötilistä tonne crypto earniin ja steikkaa sinne usd coinia? Flexible talletuksella saa kuitenkin vähintään 6% p.a. Tiedostan että tuo valuuttariskin kun euroina palkka kuitenkin tulee mutta lähinnä onko tuo usd coin kuinka luotettava tähän tarkoitukseen?

1 tykkäys

En näe siinä isoa riskiä. Isompi riski on mielestäni crypto com itse. Sitäkään en näe tosin kovin isona riskinä - minulla on siellä jonkunverran rahaa ( stake, usdc - muutama prosentti kaikesta tosin ).

Usdcssä on hyvä muistaa myös että euroista osto ja euroiksi muutos ei ole ilmaista - vajaa 0,5% kulu per suunta kai. Lisäksi tietenkin tiedostamasi valuuttakurssiriski.

2 tykkäystä

Noin. Itse yritan ymmartaa crytocoinia. Olen tietysti ensin laittanut fahaa siihen :slight_smile:

Crypto.com tarjoaa usdc:lle täydellisen 1 : 1 vaihdon usd kanssa ostaessa. Toimii myös euroilla. Myydessä spreadiä on sitten hieman enemmän 0.6% nopealla testillä.

1 tykkäys

Twitteristä huomasin tällaisen.

4 tykkäystä

Ainakaan täällä ei ole onnistunut tuon jälkeen sisäänkirjautuminen ollenkaan. Vaatii laittamaan 2FA päälle, jonka jälkeen menee jumiin. Mutta en hermostu vielä. En ole varmaan ainoa joten eiköhän vika korjaannu kun jaksaa odotella…

Se toimi minulla kyllä. Jostain syystä auth appista koodin suora kopiointi ei toiminut mutta käsin kirjoitettuna se toimi.

2 tykkäystä


Tämä tulee jos kopioi apista.

Edit: ei toiminut edes käsin kirjoitettuna.

Joo, ei toimi edes käsin kirjoitettuna täälläkään. Jää vaan jumiin koodin syöttämisen jälkeen kun klikkaa “verify 2FA”.

2 tykkäystä

Sain tuon samaisen ongelman korjattua kun dellin aikaisemman accountin Google Authenticator:sta ja tein 2FA asennuksen uusiksi niin että vaihdoin nimeksi Crypto.com2 Authenticator:iin. Jossain tuolla support sivuilla mainittiin että jos joudut tekemään tämän uusiksi niin vaatiin nimen vaihdoksen Authenticatoriin.

Edit: Eli selvyyden vuoksi tarkennan vielä. Kun loggasin sisään tänään niin vaati 2FA asennuksen päälle kääntämisen uusiksi. Tämä ei toiminut vaan antoi tuon yleisen “Error: Please contact support” viestin.

Poistin aikaisemman accountin Google Authenticatorista ja tein siihen uuden Crypto.com2 accountin. Tämän jälkeen toimi ongelmitta.

1 tykkäys

Samat ongelmat minulla myös. Sain 2FA toimimaan skannamalla sen appin näyttämän QR-koodin toisen puhelimen Google Authenticatorilla, ja sitten toimi. Pidän Google Authenticatori molemmissa puhelimissani varmuuden vuoksi, jos toinen häviäisi tai rikkoontuisi.

1 tykkäys