EDIT. virheet/kysymysmuotoilu
No tässä muutama ensialkuun
- Elisa on luvannut 5% MSR kasvua (mobiilin palveluliikevaihto) vuodelle 2025. Samanaikaisesti Elisa tarjoaa MOI:n asiakkaille kohdennettuja tarjouksia alkaen 2.99€/kk 24 kuukauden ajan. MOI on vastannut Elisan toimenpiteeseen tarjoamalla Elisan asiakkaille 9 euron liittymiä, esimerkiksi Prisman shop-in-shop myymälöissä. K: Millä tavalla tämä toimenpide nostaa Elisan mobiilin palveluliikevaihtoa?
- Jälleenmyyjäkumppaninne Gigantti on Kauppalehden ja Traficomin tietojen mukaan perustamassa omaa virtuaalioperaattoria Suomeen. Millä tavalla arvioitte tämän vaikuttavan mobiilimarkkinan kilpailutilanteeseen ja jälleenmyyjästrategiaanne - onhan Elisan liittymät tällä hetkellä näkyvästi Esillä esimerkiksi juuri Gigantin kanavissa.
- Kilpailijanne DNA pelaa Suomessa tällä hetkellä kahden brändin voimin (DNA ja MOI). Mikä on Elisan näkemys: uskotteko pystyvänne kilpailemaan ja säilyttämään markkinajohtajuutta yhdellä Premium-brändillä?
- Mikä on Elisan kyberturvallisuusstrategia ja minkälainen rooli kyberturvalla on erityisesti Elisan yrityspuolen portfoliossa? Onko esimerkiksi tähän liittyviä yritysostoja suunnitteilla?
- Elisa on jo Lounean suurin osakkeenomistaja. Onko Elisalla tavoitteena hankkia Lounea kokonaan itselleen? Louneahan on ilmoittanut listautumisaikeista.