Evolution AB - The King of iGaming

Kuulostaapa hienolta. Toivottavasti tämä auttaa Evon kurssia ylöspäin.

Miksi ihmeessä?
minä ainakin tykkään ostaa laadukkaita yrityksiä halpoihin hintoihin, toivoisin että Evolution rypee P/E 10-12 tasoilla pitkään. Näin kerkeän ostaa lisää ja sen lisäksi Evolution osto-ohjelmat luo enemmän arvoa omistajille, kun voivat halpoihin hintoihin ostella omia takaisin.

fundamentit ovat minusta tärkeämpiä, kuin markkina-arvo.
Markkina-arvo on tärkeä vasta sitten, kun olen ostamassa.

jäätävät kilpailuedut

vahvat pääomistajat

fiksu johto ja hallitus, kun tekevät omienostoja tehokkaasti.

Hallitus pitää johdon kurissa, ettei siellä nostella liian isoja bonuksia.

Todd Haushalter vaikuttaa mieheltä, jolla kiinnostaa kehittäminen enemmän, kuin raha.

Defensiivinen tuote, ihmiset pelaavat aina ja tällainen firma on vahva taantumassakin.

innovaatinen pelien suhteen ja niitä pelejä tulee paljon, joten kaikille löytyy joku mielenkiintoinen peli.

regulaation suhteen usa osavaltiot tarvitsevat pelisektoria korjatakseen omia budjetti alijäämiään. ja toisaalta jos regulaatiota tulee, niin se on tavallaan myös kilpailuetu evolle. Uskon että osavaltiot huutavat vastaan, jos regulaatio meinaa viedä heiltä tällaiset tuotot, millä ne saa kustannettua tärkeitä asioita.

Velkaisuus on Evolla pieni ja FCF suuri, kilpailijoita niin paljon edellä, että tällaista asemaa on todella vaikea horjuttaa.

Kurssi kyllä heiluu rajusti, koska Ruotsalaiset myy ja Amerikkalaiset ostaa.

Pitkällä aikavälillä Evolution on minusta kyllä yksi harvinainen timantti pörssissä, ei tällaisia firmoja oikein ole, jotka takoo tällaista tuottoa ja P/E kerroin 12
Tämä on minusta enemmän osinko lappu joka samalla tekee 12-19% kasvua vuodessa. Kilpailuetuja kun katsoo, niin nämä tiedot riittävät minulle.

Ja mikä parasta, aina välillä tulee jotain töyssyjä ja kaikki säikähtää ja taas saa halvemmalla.

53 tykkäystä