Fodelia - Elintarvikealan tiennäyttäjä

Sekä CFO KK että em CEO Snacksin puolelta merkkasivat vajaalla kahdeksalla kilolla tiedotteen mukaan. Tietysti suht karkkirahaa vielä.

Mitä tulee valuaatioon, niin ei kyllä tällä trackilla kuulu todellakaan mitään pe 20 tai ps 2:ta arvostaa.
Toki edelleen toistan itseäni, jos yhtiö osoittaa että sen tavoitteisiin voi luottaa ja yhtiö saavuttaa kovan kasvun ja ylläpitää marginaalia kympissä- meillä on edelleen preemiohinnoittelu pitkässä juoksussa verrokkeihin.

Sitä ennen suhtaudun itse terveen skeptisesti ko tavoitteisiin ja alennuksella verrokkiryhmän koviin kertoimiin.

2 tykkäystä

Oli palautunut tilille rahat nordnetista.

Eipäs näköjään ole minulle.

2 tykkäystä

Täytyy kehua oatis kaurasnacks. Oli hyviä.

5 tykkäystä

@Mikko_Tahkola aikoinaan uutisoitiin kuinka yhdessä koulussa voi olla 90 erilaista erikoisruokavaliota. Lisäksi on tuoretuotteiden kanssa pelaaminen. Kuinka paljon työvaiheita autoklaavi -meny lopulta säästää ammattikeittiön näkökulmasta? Puhutaanko suuruusluokkaa 10% vai 70% :thinking:

2 tykkäystä

@Mikko_Tahkola Moro! Kysymys lähinnä hoivatoimijoiden tilauksista Teidän Feelialle. Onko kyseessä ja myydäänkö Teillä Feelialla kaikille asiakkaille kaikissa segmenteissä ns samaa laatua vai onko olemassa eri ”hintaluokan” vaihtoehtoja?

Hoivapuolella yksityiset ovat monet toteuttaneet ruokailun ulkoistamista aikoinaan hyvin erilaisilla toteutuksilla (halvemman laadun, ns kakkosluokan hinnoilla).

1 tykkäys

Pitäisköhän tässä kohta alkaa huolestumaan, kun ei ole vieläkään tulleet rahat takaisin tai ilmestyneet varsinaiset laput salkkuun, kun huomenna pitäisi jo kaupankäynninkin alkaa?

8 tykkäystä

Et ole yksin ainakaan… Erikoista jos osa samaa välittäjää käyttävistä on jo saanut rahat takaisin. :face_with_raised_eyebrow:

Sama juttu. Me varmaan saadaan kaikki, mitkä ollaan merkattu. :v:

2 tykkäystä

Eipä ole mullekaan tullut mitään takaisin vielä.

Sama juttu, rahoja odotellaan ja merkintäsitoumusten vaihtumista oikeiksi lapuiksi. Yleensä Nordnetissä nämä pankkiasiat hoituvat vasta iltapäivisin, mutta aika myöhään menee tällä kertaa…

Ilmeisesti nordnetillä kaikki ei ole niin justissa… Jos suomalaiset saavat käydä kauppaa vähän kalliimmalla kuin muut, niin kait me saadaan omat laputkin viimeisenä :wink:

6 tykkäystä

Pienenä foliohattuna tuli ensimmäisenä mieleen, että luottokulut juoksevat sitä pidempään, mitä pidempään rahoja pantataan… Ainakin itselläni meni pari tonnia miinukselle tili. :mage:

11 tykkäystä

Ei oo vielä NN-tilillä tapahtunut tuota päivitystä.

7 tykkäystä

Itselläni laput oli tullut Nordean salkkuun aamu 8:n aikoihin.

Rahat palautu annista perjantaina (22.11)

Itselläki tuli sama mieleen. Luotolla merkkasin osakkeita eikä vieläkään ole rahat palautuneet. Korot vaan juoksee :thinking:

6 tykkäystä

Itse odotan, jotta vapautuu, niin voi jatkaa salkun ja varojen siirtämistä DeGiroon.

2 tykkäystä

Sama homma. Luotolla merkkasin ja ei ole rahoja näkynyt. Oisko nyt semmonen kusetus päällä että luotolla merkanneille palautetaan rahat vasta viimehetkillä? Oliko kaikki jotka oli jo rahat saanu niin merkannu cashilla, vai oliko luottoa pelissä?

1 tykkäys

Mulla ei ole luottoa, mutta tonnit on edelleen Nordnetin huomassa. Saisivat palauttaa asap.

Erikoista, että huomenna pitäisi alkaa käydä kauppaa osakkeilla, ja edelleen on Nordnetilla kaikki kesken. Lisäksi olen kaikista muista listauksista saanut spostin, jossa kerrotaan merkinnän toteutumisprosenteista jne. Nyt piti googlettaa ja lukea netistä, yhtäkään viestiä ei ole tullut.

10 tykkäystä

Omalla rahalla merkkasin eikä ole vielä palautunut.

1 tykkäys

Sama täällä.