FuelCell Energy

Varmaan moni on jo myynyt kaikki pois ja siirtyneet muihin osakkeisiin ja palaavat, jos jotain mielenkiintoista ilmenee. Itse möin kahdessa erässä 0,7x ostetut laput pois hintaan 2,3x ja osarin jälkeen 2,2x. Kiitokset Merille.

2 tykkäystä

No ei kaikki kuitenkaan :slightly_smiling_face:
Erittäin volatiililta osakkeelta voi odottaa isoja pomppuja suuntaan ja toiseen. Se miten käy pitkällä tähtäimellä on paljon kiinnostavampaa kuin nopeat voitot: ketkä ovat energiakisan voittajia, ketkä säilyvät hengissä, kenet ostetaan, keneltä loppuvat rahat kesken?

4 tykkäystä

Täällä sama ajatus kuin Elina_A. Vielä toissa iltana ostettiin lisää :wink: ja yhtään lappua en ole myynyt.

4 tykkäystä

Tätä on sen verran seurattu, ettei enää joka pomppua tai dippiä jaksa kommentoida. Uusia uutisia odotellessa. :yum: Itse en ole nyt lisää ostanut vaan odotan casen etenemistä. Varsinkin Koronaviruksen aiheuttaman turhan volan takia ei viitsi hötkyillä…

2 tykkäystä

Uutisia odotellessa täälläkin. Harmittaa et toi parin päivän takainen dippi jäi kiireen takia käyttämättä hyväksi.

2 tykkäystä

Kannattaa tänään seurata tätä ja muutenkin energia-sektoria korrelaatio mielessä. Volaa riittää jatkossakin, siitä voidaan olla varmoja. PLUG on noussut vahvasti ja vaikka tekeekin ihan eri asioita kuin FCEL, niin korrelaatiot on mahdollisia laajastikin:


4 tykkäystä

Puoliin 1.9 paikkeilla ja olin vähän kotiuttanut 2,94…vaan vähän

1 tykkäys

Mulla on nyt 12 osaketta genrestä n. 2-3k eur painoilla… Meinasin tuplata ottamalla isompia pelureita mukaan.

3 tykkäystä

sry, PLUG:in tulos onkin vasta huomenna!

Stockwitsin kautta bongattua, voisi kenties mennä Exxonin ja Fuelcellin väliseen sopimukseen koskien carbon capturea. Ajatuksia?

5 tykkäystä

image
Tuo seinä jos syödään, voi kurssi hyökätä, tiedoksi!!

edit: syöty klo 21.44

5 tykkäystä

Ostettu @1.68 pieni erä

2 tykkäystä

Kiitos vinkistä @DayTraderXL, piti ostaa erä ja heti lähti nousuun.

2 tykkäystä
4 tykkäystä

Saisiko tuosta vielä kurssia raketoivan lehdistötiedotteen :ok_hand:

1 tykkäys

Ei vielä mutta kyllä se vielä tulee… ExxonMobil kanssa hommat etenee :wink:

1 tykkäys

Oletko Meri perehtynyt/sijoittanut tuohon mainittuun Blue Gas teknologiaan?

1 tykkäys

Kiitos @Meri. Tuossa raportissa mainittu bonusosake #3. Linkki vie Jimmy Mengelin tosi pitkälle mainosvideolle, jossa ei luonnollisesti paljasteta firmaa. Tilausta vastaan luvataan kertoa. Tämä on siis teaser tai hoax.

“Blue gas” = vety

Tässä linkissä on epäily, että kyseessä olisi BLDP. Ollaan varovaisia näiden hypetyksen kanssa.
https://www.stockgumshoe.com/reviews/crows-nest-the/will-blue-gas-be-the-tesla-killer/

2 tykkäystä

BLDP ?
Sorry taidan olla joko liian vanha tai sitten nuori kun kuulostaa joltain seksi kidutus leikiltä tuo lyhenne tuskin sitä kuitenkaan on…

3 tykkäystä

Ballard Power Systems (BLDP)