Tästä samasta aiheesta näytti löytyvän vielä Ylen laatima artikkeli (+ tallenne uutisista).
Ruotsin euroviisubiisi on ehkä parasta saunabisnekselle pitkään aikaan – saunakisakatsomoita suunnitellaan maailmalle
Ruotsin euroviisukappaleen suosio siivittää myös saunan mainetta maailmalla. Suomalaisyritykset haluavat ilmiöstä nostetta bisnekselle.
Kiuas- ja saunavalmistaja Harvian markkinointi- ja brändijohtaja Päivi Juolahti on tyytyväinen, että Ruotsin euroviisukappale on nostanut saunan ja saunomisen ihmisten tietoisuuteen Suomen ulkopuolella.
Keski-Suomessa 15 vuotta sitten perustettu yritysverkosto Sauna from Finland on saanut runsaasti yhteydenottoja sen jälkeen, kun vöyriläisyhtye KAJ voitti Ruotsin Euroviisukarsinnat.
Viesteissä kehotetaan verkostoa markkinoimaan suomalaista saunaa nyt toden teolla.