Osakesijoittaminen

HKScan Oyj -ketju

Rahoituskulut alenee miljoonia ja rakennuksen kulut jää pois. Itse näen tän loistavana peliliikkeenä. Seurataan markkinan liikettä kumpi oikeassa. :thinking:

Itse myös ihmettelin lisävelan ottoa tontin ostoon, nyt se onneksi selvisi miksi. Hienoksi diiliksi paljastui.

2 tykkäystä

Vantaan kiinteistön myynti oli ainakin parempi kuin että olisi myyty osia kotimaassa tai ulkomailla. Itse en hyppinyt ilosta kuullessani sokolowin myynnistä taannoin. Teki Hkn yksiköistä parata tulosta. Sillä kaupalla saatiin omavaraisuus 40% ja uskottavuutta palautettua. Nyt oltiin varmaan tilanteessa että jotain oli pakko myydä ja Hkn kannalta oli järkevää myydä kiinteistö kuin liiketoimintoja etenkin kun kaikki yksiköt tekevät voittoa. Kerrankin.

2 tykkäystä

Uskomatonta, että kurssi vain laskee. No ei se mitään. HKScan on ehdottomasti long ja markkinat taitaa olla nyt väärässä.

1 tykkäys

Joku laskee erilailla nyt tämän. Itse uskon nousevaan tulokseen niin kuin luvataan.

Näiltä pörssiyhtiöiltä odotetaan kovaa tuloskasvua tänä vuonna – Joukkoon mahtuu sijoittajia kiinnostavia potentiaalisia käänneyhtiöitä | Kauppalehti

Onko HK mainittu? Kun lukon takana.

1 tykkäys

Ite tankkasin vähän lisää. Kiinteistön myynti toi rahaa kassaan ja pienensi velka taakkaa. Lähipiiri osti reilummin jo 2,30 eurolla. Tulevaisuuden näkymät valoisammat.

1 tykkäys

On mainittu ja ihan kärjessä. :thinking: :smiley:

1 tykkäys

Milloin lähipiiri osti 2,30?

Sori. Mun sekoilua. Korona sekottaa pään ja vuosiluvut :see_no_evil:. Osti jo vuosi sitten, hetki ennen kuin ostivat tuon tontin, jonka nyt myivät.