Hyzon Motors - Vetyvallankumous raskaalle liikenteelle

Ehkä tämä liittyy irtisanomiseen liittyviin korvauksiin, jos niitä on ollut? Aika usein toimarilla on sopparissa kultainen kädenpuristus, joka voisi tässä yhteydessä jäädä saamatta?

3 tykkäystä
10 tykkäystä

12 tykkäystä

Kello käy… hiljaista on… Mitä tapahtuu maanantaina, jos dokumentit ei ole kasassa? Tapahtuuko lähtö Nassesta heti ? Mitenkä ylipäätään delistauksen kanssa menetellään?

Oma possa turskalla ~ 5k€ ja mietiskelen pistääkö laput huomenna laitaan vai vasta maanantaina…
Pieni usko vielä löytyy josko Haisonin pojat ois saanu dokumentit kasaan :face_holding_back_tears:

14 tykkäystä

Jos muistan oikein mitä kävi Triterraksen kanssa vastaavassa tilanteessa, niin hyvin nopeasti kaupankäynti keskeytettiin. Todennäköisesti kaupankäynti jatkuisi vähän ajan päästä OTC markkinalla paljon pienemmällä hinnalla ja volyymilla.

Joo, tuo 13.2. on se vihoviimeinen lopullinen ei-kysymysmerkillinen ilman muttia oleva deadline. Sitten lentää kuin leppäkeihäs.

Onhan se mahdollista, mutta olisi varmaan tässä kohtaa tyhmin asia mitä Hyzon voisi tehdä (no, jos ei koko delistausprosessiin joutumista laske) jättää asia infoamatta kun on viimeinen julkinen kaupankäyntipäivä (eli tänään) alkamassa. Varmaan tulee aika hurjaa myyntivolyymiä pitkin tätä päivää kun ei vieläkään ole uutisoitu että aikovat toimittaa paperit.

4 tykkäystä

Voiko olla että Hyzon on toimittanut kaikki puuttuvat tiedot, mutta siitä ei ole uutisoitu koska asia on käsittelyssä?

1 tykkäys

Paha sanoa, ite tein vielä isomman tappion kun laitaan viskasin, toivottavasti hommat hoidettu ja homma etenee, kovaa päätähän tuo nyt kysyy.

2 tykkäystä

Kyllä tässä itsekin mennään riskillä. Uskoa on että ovat saaneet selvitykset tehtyä. Mielestäni yksi positiivinen merkki selvitysten valmistumisesta oli Knightin lopullinen irtisanominen tammikuussa. Myös aikaisemmat suunnitelmat selvitystyöstä Hyzon saanut ajallaan toimitettua.
Mutta eihän tämän kanssa mikään ole varmaa. Todella harmillista jos hyvä liikeidea lässähtäisi.

11 tykkäystä

Eli maanantaihin klo 23:00 mennessä pitää olla paperit toimitettu ja jos näin ei tapahdu niin tiistaina on Hyzonin pelit pelattu Nassessa…

Tarkkaillaan tilannetta ja toivotaan parasta. Mitä luultavammin katson tän käden loppuun ja maanantaina tehdään tarvittavat toimenpiteet.

Kiitos DCRB/Hyzon 11.2.2021 - 13.2.2023 :grin:

Ristus mikä ralli :sweat_smile:

24 tykkäystä

Tai ehkä 23:59, kun sanamuoto on:

and (iii) on or before February 13, 2023, file the delinquent Forms 10-Q.

5 tykkäystä

Varmaan vielä päälle East Coast niin Suomessa 14.2. klo 06:59? :smiley:

2 tykkäystä

Triterrashan käytti vielä sen viimeisen armonajan ja kävi anomassa Nassen komitean edessä, eli se on vielä Hyzonilta käyttämättä.

Delisting Letter

If a company fails to comply with the minimum requirements during the first grace period or any second grace period, Nasdaq will issue a delisting letter to the company. As with the deficiency notice, the company must notify the investing public of the delisting letter within four business days, by filing an 8-K with the SEC. The company then can appeal its delisting to the hearings panel.

Hearing Process

Once a company receives a Nasdaq delisting letter, it has seven days to formally request a hearing. This request effectively halts the delisting process until the panel renders a decision. At the hearing, the company must present a detailed plan to regain and maintain listing compliance. The panel may consider the company’s financial strength, general market overview and historical pricing.

Delisting and Appeals

After the seven days, Nasdaq delists a company. First it suspends trading of its security, then it finalizes the delisting. If a company appeals but the panel rules in favor of delisting, Nasdaq gives the company 15 more days to further appeal to Nasdaq or in federal court, but it begins final delisting procedures.

Veikkaisin kuitenkin, että peli on pelattu, jos maanantaina ei mitään kuulu pörssin sulkeuduttua, eli tuskin menee sitten enää anelut läpi.

7 tykkäystä

Hyzonilla on ollut nyt 6kk tehdä tarvittavat toimet ja toimittaa Nasdaqille ja tulla selville vesille. Aikaa on ollut. En itse näe, että jos tähän mennessä ei ole saatu tarvittavia toimenpiteitä aikaiseksi delistauksen välttämiseksi, ei niitä enää 2-3 päivän aikana enää tehdä. Se on elokuvaa, jossa viime minuuteilla tuodaan konttoriin todisteet, että “Tässä on paperit, delistaus peruttu”. Jos keino olisi ollut, se olisi jo tehty hyvissä ajoin, eikä viime minuuteilla.

Uskon kyllä edelleen, että Hyzon on ihan toimivalla konseptilla markkinoilla ja että tämä kupru johtuu aivan muusta, kuin yrityksen liiketoiminnan elinkelpoisuudesta. En vain itse halua pelata noilla OTC osakkeilla, kun en oikein tiedä kuinka niistä voisi halutessaan päästä eroon. Jos Hyzon jollakin viime hetken wizardilla toimella saa klaarin Nasdaqilta ja jatkaa listauksessa, voin hyvinkin hypätä takaisin kelkkaan. Nyt kuitenkin myin viimeisen pikkupossan ja jään katsomaan vaihtopenkille, miten tarina etenee. Toivon firmalle kuitenkin kaikkea hyvää, kävi Nasdaqin listauksen kanssa miten tahansa.

19 tykkäystä

Sä nousit powerpointrekkaan
Mä ostin laidat kii
Mä ostin laidat kii-ii
Sit me mentiin Nasseen
Ja siellä treidattiin
Yö me treidattii-iin

Kymppipyörä iso Hyzon
Poimin kyytiin kymmenen instikkaa
Tankki täyteen vetyä
Lavan täydeltä helppoja fomoja
Fomot oottaa kun mä ohjaan
Mun powerpointrekkaa
Lähe seuraa letkaa
Kohti rantaa
HUI mitä bakkanaalii salkku täynnä stonksii
HUI mitä karnevaalii nyt saa CAGRii
Rochester tänään ja huomenna Shanghai
Me ei levätä kahteen päivään
Vielä jaksaa vääntää

Sä nousit powerpointrekkaan
Mä ostin laidat kii
Mä ostin laidat kii-ii
Sit me mentiin Nasseen
Ja siellä treidattiin
Yö me treidattii-iin

45 tykkäystä

Totta, unohdin tämän. Ymmärtääkseni tuon on yhtä tyhjän kanssa.

Tästä meinasin itsekin kirjoittaa aiemmin. Jos lappuja ei ole vielä lähetetty, niin mikä muuttuisi maanantaina? Tilintarkastaja taikoo rapsan valmiiksi ja laittaa nimen alle? Onhan se kai mahdollista, että paprut on palautettu aiemmin ja nyt odotellaan, mutta itse äänestin jaloillani. Pari konkkaa ja delistauksen kokeneena, en usko viime tingan pelastuksiin. Isot riskit tuppaavat realisoitumaan.

14 tykkäystä

Hyppäsin kanssa vaunusta ulos, uran toiseksi isoin turska taskussa. Vety haiskahtaa nyt pahasti rikiltä ja pysyttelen erossa. Näpit paloi myös Plug powerissa.

14 tykkäystä

Ja nyt perehtymään mitä siellä tapahtuu :melting_face:

Edit:

Kyllä tässä kusessa taidetaan olla.

” By February 10, 2023, the Company plans to appeal the Staff Determination and request a hearing before the Nasdaq Hearings Panel (the “Hearings Panel”). Under Nasdaq Listing Rules, a request for a hearing regarding a delinquent filing automatically stays the delisting process of the Company’s securities for a period of 15 days from the date of the request. However, the Company intends to request a stay of the suspension of its securities pending the hearing which, according to the Staff Determination, is typically scheduled to occur approximately 30-45 days after the date of the hearing request.

The Staff Determination was issued because, on January 30, 2023, the Company informed Nasdaq that it will not file its Quarterly Reports on Form 10-Q for the periods ended June 30, 2022 and September 30, 2022 (the “Quarterly Reports”), on or before February 13, 2023 (the “Extended Date”).

Although the Company is working diligently to file the Quarterly Reports as soon as practicable, there can be no assurance that such reports will be filed before any hearing before the Hearings Panel, or that the Hearings Panel will grant the Company’s request for a stay pending the hearing. If the Company’s appeal to the Hearings Panel is denied, the Company’s securities will be subject to delisting on The Nasdaq Capital Market.”

12 tykkäystä

@Ale Pyytää vissiin sitä lisäaikaa. Ei tää kyllä tästä nyt mihinkään taivu.

On pettymys. Itse otin irti heti, kun tämä tuli julki, koska ei minun kasetti kestä tällaista johdon suunnalta. Sellainen lievä liikoja lupailu Plug Powerin Andyn tyyliin on jees, mutta tällainen kokonaisvaltainen epäpätevyys firman johdolta on red flag.

Tekninen puoli oli varmaan hanskassa, mutta riittääkö johdon kyvyt kaupallistamiseen? Nyt näyttää ettei missään nimessä riitä. Vastassa on kuitenkin Toyota+Kenworth ja Hino, Hyundai Xcient, mersu+volvo, cummins jne jne. Toki saattaahan joku ostaa firman pois kuljeksimasta patenttien takia, mutta liekkö kovin todennäköistä.

Kaiken huipuksi Holthausen ajelee sillä maitoautolla ympäriinsä, ja mainostaa sitä twitterissä Holthausenin suunnittelemana ja tekemänä rekkana :see_no_evil:

Toivottavasti kalmeat suomalaisten piensijoittajien haamut kummittelee koko hysonin johdon unissa, ja ne nukkuu koko loppuelämänsä huonosti. Perkele.

40 tykkäystä

Rip Hyzon.

Täytyy sanoa, et kaikki ne sadat tunnit mitä käytin tämän yhtiön tutkimiseen tuntuu tällä hetkellä turhalta. Kuinka väärässä sitä on osannu olla. Käsittämättömän epäpätevää porukkaa johdossa. Tekniikka kuitenkin pelaa ja sen osalta on ollut vakuuttavaa. Aidosti uskoin yhtiöön.

Harmittaa kaikkien sijoittajien puolesta. Mulla tappiot tämän osalta jäi siedettäviksi kun sain veivailtua sen verran ”onnistuneesti”.

Huh mikä pettymys.

37 tykkäystä