Inderesin kahvihuone (Osa 6)

2,5% nousu tyrehtyi sillä samaisella hetkellä, kun kävit shoppailemassa Nordeaa.:neutral_face:

21 tykkäystä

Meikäläisen kannattaisi varmaankin printata teksti keltaiselle paperille, niin säästyisi edes aikaa. :sweat_smile::joy:

27 tykkäystä

Olen oppinut selvästi ajoittamisen merkityksen.

:grimacing:

Mutta ehkä olen ymmärtänyt sen vähän väärinpäin. :frowning:

8 tykkäystä

No niin, nyt on koko näyttö keltainen. Mitä seuraavaksi?

22 tykkäystä

Kannattaa kusta pönttöön eikä suoraan näyttöön.

4 tykkäystä

Meinas mennä kaviaarit väärään kurkkuun. Pitikö tulla tämäkin pilaamaan? Me pankkiirit ollaan kyllä sitä mieltä, että olisi ehkä parempi, että pitäydyt niissä Hyzoneissa ja Voxtureissa etkä tule häiritsemään meidän kokaiinibileitä.

14 tykkäystä

En kehdannut varsinaiseen ketjuun kirjoittaa.
Sijoitustrategian päivitys:

Ostan kaikkea mikä alkaa sanalla Nokia.
Toistaiseksi ei ole löytynyt kun kaksi tikkeriä. Otan vinkkejä vastaan

Edit: Hetkonen Tukholmasta löytyy Nobia, olisikohan tuo k-kirjain merkityksellinen :thinking:

5 tykkäystä

Yritin etsiä sulle yhtä asuntojen helmeä, myyntikohdetta Nokian Linnavuoresta. Kämpässä oli remonttityöt aloitettu purkamisen osalta. Taloyhtiöllä oli hienot suunnitelmat peruskorjauksista, mutta yksikään pankki ei myöntänyt lainaa Jne… Mutta perskules, kohde oli jo myyty.

1 tykkäys

Nokia taitaa alueena olla melkoisen kasvava, joten ehkä tuppaudun kiinteistökaupoille :grinning:

Kerätään @Sijoittaja-alokas ta varten rahaa, jotta saa ostettua telan sivujen maalaamiseen :heart:

18 tykkäystä

Helpompaa olisi että merkkaa tussilla ne kohdat mitkä ymmärsi. Ei tarvittaisi telaa ja mustettakin säästyy.

19 tykkäystä

Itse kyllä mutuilen, että se on aika huono mittari. Foorumilaiset on netto-ostajina aina enimmäkseen ostolaidalla.

Korona montussakin ostajia riitti ja itse ainakin sain pikemminkin tukea ja rohkeutta aloittaa ostot. Muistan elävästi helpotuksen, kun kädet tärräten ostin Admicomia 50e tienoilta ja muutamaa tuntia myöhemmin ketjuun pamahti viesti, jossa Verneri kertoi ostaneensa samaa lappua lähes samaan hintaan.

Mittarin toimivuudesta ei myöskään ole kerennyt muodostua kunnolla dataa, jotta sen toimivuutta voisi kunnolla arvioida.

9 tykkäystä

Harvempi kehtaa vielä julkisesti paniikin iskiessä myöntää ja kirjoittaa tuonne, että ripuloi äsken housuun ja myin omistuksiani pois, kun pelottaa🤷‍♂️

21 tykkäystä

Täällä sentään 267 tunnustusta: Nyt nyppii #&%!#&%! (yksittäiset sijoitusvirheet ja mokat) - Yleinen - Osakesijoittaminen (inderes.fi)

8 tykkäystä

Niin siitä housujen vaihtamisesta tulee se viive!

Jos indeksit / osake X laskee tänään rajusti, niin monikin saattaa julkisesti myöntää myyneensä sitä jo eilen :thinking:

7 tykkäystä

image

12 tykkäystä

Eipäs vertailla kunnon ihmisiä Tikuun ja Takuun. Me hieman aikuisemmat, jotka muistamme vielä 80- ja 90-luvut saatamme assosioida kyseiset hahmot kahteen talousrikolliseen:

11 tykkäystä

4 tykkäystä

Osakkeiden myynti osingon irtoamispäivän ja maksupäivän välillä, saako silti osingot vai täytyykö omistaa vielä maksupäivänäkin?

Saa. Irtoamispäivä on irtoamispäivä.

1 tykkäys