Inderesin kahvihuone (Osa 6)

@_TeemuHinkula 14.päivä suomen aikaa klo 15:30. Itse odotan +0.6% M/M lukemaa, joka olisi erittäin myrkyllistä markkinoille. Puutavara, öljy, metallit, käytetyt autot jne., kaikki olivat voimakkaassa nousussa tammikuussa

2 tykkäystä

Mihin tämä luku perustuu? Minun nopassa on asteikko vaan 1-6.

1 tykkäys

Kyseessä ei ollut Y/Y, jota yleisemmin katsotaan.

1 tykkäys

Sitten kun sille selviää sun nimimerkki ja Hyzon menneisyys niin saattaa nainen/mies hieman pohtia yritätkö nyt sanoa että hän on liian tylsä makuusi. Sano mieluummin että tunnet häneen vetoa kuin Hyzoniin ATH luvuissa.

17 tykkäystä

Toivotaan kuitenkin, että se ei johda tuossa ihmissuhteessa niihin ”meillä taitaa olla sama matka” -vetybussimeemeihin. :cry:

8 tykkäystä

On muuten sääli että täältä, tai oikein mistään muualtakaan, ei löydy kunnon wsb ape kaivossektori YOLOttajia. Tulin miettineeksi kun kaikenmaailman coinit ja tekki kasvu/konkkalaput raketoi aika-ajoin ja mietin miksi samat ihmiset ei yolota juniorkaivoksiin. En sano etteikö lopputulos olisi aivan sama, mutta eikö tuo nyt olisi hienoa jos lottolapullasi olisi edes mahdollisuus multibagata hetkessä ihan fundamielessä, jossei gorilla sissit ala riehumaan tai presidentti kansallista tai maanvyöry vie kaivosta mukaan. Ymmärrän täysin miksi valtaosa pysyy kaivossektorista kaukana, mutta kun markkinoilla tuntuu olevan nykyään niin valtavan riskinoton hegemonia niin yllättävän vähän tuo on tuonut lisää sijoittajia kaivossektoriin. Itse yolotan tina-sektoria joka on kyllä valtaisan hauskan volatiittia.

16 tykkäystä

Jos etenen pitkälle naisen kanssa, eli halausvaiheeseen, niin pyydän sanomaan mua voxturistiksi!

image

5 tykkäystä

Laita nimiä kehiin niin aletaan perkaamaan! #Yolo pitää olla helppoa, valmiiksi pureskeltua informaatiota. Muuten alkaa tuntua työltä ja on #Yolon hengen vastaista.

7 tykkäystä

Hyvä! Äläkä pyydä sanomaan haisonniksi.

Tai no… riippuu varmaan naisesta. Toivon, että löydät sopivan.

6 tykkäystä

En nyt osannut linkittää twitter tilin etusivua, mutta tämä leidi postailee aika laajalla skaalalla juniori lafkoja ja jopa tietääkseni ilmeisen hyvällä rekordilla.

Sitten on toki kasa vähän vähemmän aktiivisia tai lafkoihin/sektoreihin keskittyneempiä twiittajia. Mainitaan nyt vaikka pete__panda ja hauska meemeilijä edark94 josta tuli myös pr tyyppi molten metalssille.

Omia yoloja on mm afm.v, mukavaa poliittista riskiä Kongon rajan tuntumassa ja sitten ngex.v.

4 tykkäystä

Oon aina miettinyt että kuka ostaa kaivososaketta Ebola-vyöhykkeeltä, jossa käydään vielä aktiivista sisällissotaa ja pian mahdollisesti myös kansainvälistä sotaa, mutta nyt se sitten selvisi :rofl:

https://www.aa.com.tr/en/africa/rwanda-congo-drifting-toward-war-again-as-rebels-surge-anew/2805426

Mutta jos haluat olla aito WSB degenerate, niin mulla on sulle pahempi lappu, jolla voi vivuttaa salkun katki.
Tässä on sulle juniorikaivaja tuon Alphaminin naapurista aivan samalta alueelta :joy:

12 tykkäystä

Tätä jaksoa odotellessa, jutut paranee loppua kohden:
image

40 tykkäystä

Kirjoitin tämän eilen.

Tämä julkaistaan tänään.

Joku Hesarista lukee palstaa :face_with_hand_over_mouth: . Näillä ennustajanlahjoilla ohitan kohta Vernerin osinko-oraakkelina.

19 tykkäystä

Alokkaan tinder-rehvit:

69 tykkäystä

Taisin cracata tuon algoritmin… Markkinat romahtavat Hyzonin delistauksen seurauksena 2 päivää tapahtuman jälkeen, kun sen verran menee meklareilta toipua järkytyksestä. MOT.

kuva

kuva
Lähde: Hyzonin delistaus 13.2.2023 tai hieman sen jälkeen on hyvin todennäköistä.

7 tykkäystä

Nappasin ennen jpowia kasan enphasea myös latinkiin, näyttäis osuvan :sunglasses:

Multibaggereiden löytäminen on vaikeaa alalta kuin alalta, mutta jos nyt sattuisi tapahtumaan, että usko Brasilian oikeusvaltion omaiseen toimintaan palaisi, niin eikö Vale SA tarjoaisi ainakin kohtuulliset tuotto-odotukset kaivosalalta?

1 tykkäys

Mihin AUMiin Solarwind III päätyy lopulta teidän ennusteissa?

Olen aikanaan ollut tutkimassa Romea mutta lopetin kesken kun oli liian pieni että olisi löytynyt välittäjäni listoilta kaupankäyntiin😔. Alphaminihan on muuten oikein maukas sektorin matalimmalla tina breakevenilla mutta jos nyt pelkää pieniä eboloita ja muutamia sissejä vaikka omaa norsukiväärin niin eikai sitten💁. Nykyinen korjaushan kurssissa 1cadin tuntumassa lähti juurikin pienestä aseellisesta kriisistä n.100km tosta Ruandan rajasta. Itse finanssilukuja lafkalta tulenee tuossa näillä näkymin ~13.3. Etelä-amerikasta saattaa sitten tulla sektoriin supplyvajetta kun tuntuu olevan kokoajan mielenosoituksia ja lakkoja. Tina sektorina on ihan semi mielenkiintoinen ja ehdottomasti niitä volatiilimpia ja riskisimpiä metalleista.

Niin ja mikä parasta Alphaminin lempinimi on Alphamoon. Yolo

5 tykkäystä

En omista mutta diggaan. Omistan kyllä Brasseja mm PBR:n muodossa että itse sanoisin Lulasta että it’ll be fine, don’t worry about it. :sweat_smile:

4 tykkäystä