Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Eli toivoa minulla siis vielä on! :star_struck:

1 tykkäys

Tänään tuli kaikille lauantailukemista, jos sijoitusjutut kiinnostavat, eli perukaa kaikki menot ja muut. :slight_smile:

@Pauli_Lohi on tehnyt seurannan aloitus-rapsan:

3 tykkäystä

Nyt on vihdoin tehty tutkimusta, johon voi samaistua. Jutusta ei käy ilmi, vituttaako Turkulaisia eniten Tamperelaiset ja päinvastoin, mutta Turkulais-Tamperelaisissa projekteissa on vitutuksella huomattava korrelaatio. Olisi myös mielenkiintoista tietää, alkoiko tutkimus vitutuksen tutkimuksena vai kääntyikö se siihen luonnollisesti Turkulais-Tamperelaisena yhteistyönä. Minua jäi kiinnostamaan, oliko tutkimuksessa paljon Turkulais-Tamperelais pareja. :laughing:

17 tykkäystä

Pakko sanoa, ettei mitään hajua mistä toi on tullut. Puhelin oli jäätymässä, niin gps varmaan sekoillut jossain kohti vähän.

2 tykkäystä

Sain X:ssä uuden seuraajan. :blush: Hetken aikaa jo mietin…

kuva

kunnes totuus paljastui. :cry:

kuva

3 tykkäystä

Kova suoritus joka tapauksessa, kun repäset tollasen juoksun pitkän juoksutauon jälkeen vielä tollasissa olosuhteissa! :slight_smile:

Yllä oleva lainaus haastattelustas, varmasti hyvästä urheilutaustasta on apua, onko sulla tällä hetkellä jotkut ykkösliikuntaharrasuksia vai meetkö edelleen suurella vaihtelevuudella? :slight_smile:


Susta tuli mieleen, että tämän kaverin tubevideoita on kiva katsoa, kun kokeilee testejä ja kaikenlaisia suortuksia.

Tolla on todella monipuolisesti liikunallinen kroppa. Kannattaa katsoa ton videoita, jos kuntoilujutut nappaa. :slight_smile:

4 tykkäystä

Markus Heinonen on kyllä älytön ukko. Siinä on semmonen urheiluesikuva itselle.

On sitä raakaa lihasvoimaa, mutta myös kovaa kestävyyttä. Varmaan yksi atleettisimmista ihmisistä ketä nähnyt, kun niin monipuolinen.

On tullut itse käytyä vähän enemmän viime aikoina salilla, kun ei tonne ulos jaksa mennä loskan sekaan. Talvella olis tarkotus alotella taas hiihtelemään vuosien tauon jälkeen. Pöytätennistä tulee hakattua pari kertaa viikossa iskän ja veljen kanssa. Aivan loisto laji!

4 tykkäystä

Joo, sillä on tosiaan kaikkia ominaisuuksia ja vielä aika paljon. Lihasmassakin on melkoinen, joten siksikin ihailen, miten se kykenee vaativiin kestävyyssuorituksiinkin.

Mulla on luonnostaan hyvä aerobinen kunto, siis sillä tavalla, että suhteellisen kohtuullisella aerobisen määrällä olen kohtalaisessa kunnossa. Voimapuolta, mitä olen “aina” harjoittanut niin on ollut kovan työn ja tuskan takana. Markukselle mulla ei ole jakoa missään ominaisuudessa. :smiley:

Tuo kuulostaa hyvältä.

Itse vaan teen noita lihastreenejä, porraskävelyä (en juoksua) ja sitten suhteellisen reippaita boomerikävelylenkkejä. :slight_smile:

1 tykkäys

Tämä reilu pari viikkoa sitten…

Ja tämä 10 päivää sitten….

Miten voit noilla ostoilla myydä ostamasi erät voitolla…? :open_mouth:

Liittyen siis tän päivän viestiin: Plug Power : avaus (edelliset myyty pikku voitolla

@Hypolyysi

7 tykkäystä

Täällä ei ole kyllä näkynyt. Taitaa olla vaa vähä “paremmalle” väelle tää lehtinen :smirk::face_exhaling:

3 tykkäystä

Mitä kautta nuo saa, erityisesti Arvopaperin? Koitin googlailla, muttei löytynyt… Oliko joku Alman suora sähköposti? Jos et ehdi vastailla, laitan Almalle suoraan mailia ja toivottavasti ehdin saada…

1 tykkäys

Siinähän tuo linkki on etusivulla.

Tilasin itsekin kun halvalla sai!

7 tykkäystä

No niinpä oli! Hidden in plain sight… Kiitos, terveisin sokea.

1 tykkäys

Arvopaperi on ehdottomasti hieno lehti, tuntuu suorastaan juhlalliselta, kun se postiluukusta tipahtaa eteisen lattialle. Digiversiossa on kyllä yksi huono puoli, jos haluaa tietyt uutiset lukea ihan tuoreeltaan. Osa jutuista kierrätetään Kauppalehdestä Arvopaperiin ja jälkimmäisessä ne julkaistaan usein päivää myöhemmin. Tyypillisesti nämä jutut ovat klikkiotsikoita, joissa on osakesuosituksia, -listauksia tai julkkissijoittajien peliliikkeitä. Toisaalta, kukapa tällaisia kaipaa niin kovasti, etteikö voisi yön yli nukkua🙂 Arvopaperissa on kuitenkin paljon myös hienoja, itsenäisiä ja syväluotaavia juttuja talouden eri aihepiireistä.

13 tykkäystä

Olen joskus pohtinut, että kuinka paljon X:llä voi tienata, niin tässä on yksi esimerkki @Jukka_Lepikko:ltä:


Tämäkin oli mielenkiintoinen tviitti. Kopsasin loppuosan tviitistä äxättömiä varten. :slight_smile:

21 tykkäystä

Voisiko joku pasteta em. Tilaa-linkin URL:n? Jostain syystä itsellä ei tuota banneria näy…

Edit: My bad, näköjään DuckDuckGo Privacy -plugari poisti bannerin.

tässä
https://www.arvopaperi.fi/tilaus/#/kampanja/kp4914ja14901banner

2 tykkäystä

@Passi:lta todella kiinnostava tviittiketju Twitterissä. Meinasi mennä ohi, mutta onneksi @Sauli_Vilen oli jaannut tämän uudelleen.

Jos laadukkaat sijoitusaiheiset tviitit kiinnostavat niin kannattaa laittaa Passi seurantaan Twitterissä. :slight_smile:

9 tykkäystä

Heh, sen verran on tunteja foorumilla tähän aiheeseen liittyen käytetty, että pisti hymyilyttämään.

42 tykkäystä

Olisko vinkkiä miten tämän ilmiön sais toistettua omalla Nordnet-tilillä? Tai ihan vain käyttötililläkin käy. Jos pari nollaa lisää?

Minkälaisia säteilijöitä kannattaisi hankkia ja kohdistaa omaan tietokoneeseen nyt? Vai pitääkö päästä nasdaq-servereitä säteilyttämään?

Nooh tällaista ajan kuluksi vain :smiley:

6 tykkäystä