Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Huvittavaa että parin vuoden karhuilulla saa ikikarhu leiman otsaansa. Indeksit menee pitkällä aikavälillä aina ylös. Ja indeksi etf:t on paras valinta kaikille.

Viestien sisällössä on joitain yhtäläisyyksiä. Ikikarhut haluavat usein anonyymilläkin foorumilla osoittaa olevansa oikeassa, korostavat että ovat itse ennustaneet jotain. Ja seuraavalla kerralla että ovat ennenkin ennustaneet samaa, kannattaisi jo uskoa. Muut eivät vaan usko, mutta sanokaa mun sanoneen. Halutaan esiintyä ikäänkuin jonain hyvänä varoittavana voimana ihmisille. Oma stetsoni on vaan muita parempi.

Toinen ominaispiirre viesteissä on vähintäänkin rohkeat ellei jopa provosoivat ennusteet ja toistaminen. Minulla flashback kauppalehden palstalle tuli kun luin viidennen kerran “UPM 10-15 euroa”

Toivon toki pelkoni osoittuvan turhaksi eikä esimerkiksi sen kauppalehden palstan rommarihörhöt koskaan päädy tänne.

11 tykkäystä

Nytkö se rommaa jo jenkit🫣 Bad news? Vai lukiko ne Tervan viestit…

15 tykkäystä

IMG_1548

Mää ja Puru.

4 tykkäystä

Veikkaan, että Harvia ostaa metsä boardin polttopuuvarastoksi ja kaikki Nokian osakkeet sytykkeeksi. Tää tapahtuu seuraavan kahden vuoden sisällä.

31 tykkäystä

image

Kai sitä pitää karhuille antaa hyvän olon tunnetta välillä ja hyväksyä se fakta, että nyt ollaan karhumarkkinassa taas :DDDD

17 tykkäystä

En tiedä paljonkaan näistä pörssiasioista, mutta olen kuullut sellaisista BEARwarranteista tai -futuureista ja muista vastaavista, joilla voi tienata karhumarkkinoissa.
Sinulla on varmaankin paljon näitä BEARinstrumenttejä isolla vivulla, niin tuottoa tulee paljon. Ei voi muuta kuin kadehtia.

4 tykkäystä

Onko tämä nyt sitä viimeaikoina paljon puhuttua jauhottamista… :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

giphy-1880592673

16 tykkäystä

Poikatte jutut jenkkiteknoista :sweat_smile:

36 tykkäystä

Pompier on kyllä hyvä. Espalta voi myös vähän pidemmän kaavan lounaspaikaksi suositella meidän NoHon omistajien Cafe Savoyta.

2 tykkäystä

Se sadan miljardin tukipaketti UKR&Israel on jumissa täysin sisäpoliittisista syistä.

1 tykkäys

Karhuilla voi ilman ajoittamistakin. Näin minä teen, kun en tiedä mitä tuleman pitää, mutta silti olen enemmän karhu ihan vain yleisen heikkouden perusteella.

3 tykkäystä

Bumtsibum, bumtsibum -bum! Joulukalenterin 21. luukussa @Atte_Riikola ja Bumtsibum-osakkeet. :rocket:

24 tykkäystä

Tuossahan ei tietenkään muistanut mainita sitä olennaisinta eli termin keksijää @SijoitusSeppo :rocket:

31 tykkäystä

Onko muilla nämä ketjut hukassa?

3 tykkäystä

Sama. Aiemmin kyl pelitti.

Itse asiassa, mulla ei toimi tällä hetkellä Äxä kunnolla.

Tässä mun uutisvirtani. :smiley:

image

5 tykkäystä

Ei aukee koko X sovellus :joy: Mihin tästä voi valittaa

2 tykkäystä

X aukeaa useimmille käyttäjille mutta twiitit puuttuvat.

X/Twitter down, platform shows ‘Welcome to your timeline’ and ads instead of tweets | Technology News - The Indian Express

E: Ilmeisesti toimii taas

3 tykkäystä

Hieno himmeli, jota rakennettiin vuosikymmeniä rauhassa ja harkiten.

95 tykkäystä