Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Onko nyt sitten: “(pysyvästi)Torille!” :thinking:

‘Teemu Mäntysaari pysyvästi Megadethiin’

15 tykkäystä

@Jukka_Lepikko:ltä mielenkiintoinen havainto näistä maanantaista, joista hän on aiemminkin puhunut.

5 tykkäystä

Itse tykkään tilaistoista tosi paljon. :+1:
Olisi mielenkiintoista nähdä, että mitenkä on käynyt jokaisen arkipäivän kohdalla. :thinking:
Olkoot nyt tilastot olleet vaikka kuinka kurjat, parempaan suuntaan ollaan menossa.
Eräs rahastoni on ollut plussalla pari viikkoa ja laajin salkku pääsi eilen plussalle. :+1: :wink:

3 tykkäystä

Johtuisiko siitä että osarit tulee pääsääntöisesti muina päivinä?

1 tykkäys

Jenkeissä osarit julkastaa pääsääntöisesti pörssin sulkeuduttua, jolloin torstain julkistus vaikuttaa vasta perjantain kurssiin. Lisäksi tulosjulkistukset aiheutaa harvemmin isoja heilahteluita isoille firmoille.

edit: ja jenkeissä tulokset on menny ylöspäin tänä vuonna, joten kurssireaktiot ollu osareissa positiivisia

1 tykkäys

:smiley:

Mä olen kuningas; mä jaoin joskus linkin tänne Nordean sivuilla olleeseen tekstiin ja saatesanoihin olin kirjoittanut “OP:n Antti Saari”. :sweat_smile:

En olis huomannut, ellei eräs herrasmies olisi kysellyt asian perään.

11 tykkäystä

Pian (joko tänään tai huomenna) inderes.fi siirtyy uudelle sivulle, jonka beta-versiota voi ihailla täällä.

Tunnetusti siirtymissä on isot riskit. Uusi ulkonäkö, vaikki kaikki olisi paremmin, on varmasti aluksi järkytys.

Kiitän inderes.fi-vuosista varmuuden vuoksi jo nyt. :smiley: Devaajatiimin @Miikka_Laitila kanssa soitamme samassa laivan bändissä.

(lisäys: vanha sivu ei poistu siis heti ja uutta korjataan koko ajan eli tilanne ei ole ihan niin dramaattinen, mutta on se jännä silti :smiley: )

50 tykkäystä

Tyylikästä olisi jättää vanha sivu vaikkapa old.inderes.fi -osoitteen taakse puoleksi vuodeksi, koska ATK-yliheitoissa asiat tuppaavat aina menemään pieleen tavalla tai toisella :pray: :sweat_smile:

20 tykkäystä

Vanha sivusto pyörii classic.inderes.fi takana ainakin jonkin aikaa, mutta toivottavasti ei ihan puolta vuotta :crossed_fingers:

:saluting_face:

19 tykkäystä

Kiitos Inderes 1.0 näistä vuosista

46 tykkäystä

Onko muilla lisääntynyt kaikenlainen puhelinmyynti ihan piinaavaksi vai onko vain mun numero vuodettu jonnekin mustan pörssin lokasammioon? Tänään iltapäiväkahviin mennessä viisi puhelua HS:sta, DNA:lta, aurinkopaneeli-kauppiaalta ja parilta muulta muuten vain epämääräiseltä kaupustelijalta. Eikä ole edes mitenkään normaalista poikkeavan aktiivinen päivä. Vaikka näitä laittaisi pää märkänä esto-listalle, niin tahti vain kiihtyy.

Onko tälle jotain tehtävissä, vai pitääkö tässä nyt vaan ostaa LeadDeskiä ja muita kuluttajamyynnin CRM-palveluja salkku täyteen? Kun ajat on kova, niin myyntimies painaa pitkää päivää?

Edit:

Tarkennuksena, että en siis enää tuntemattomiin numeroihin vastaa ollenkaan, vaan googletan numeron ja kokemuksieni perusteella 99 puhelua sadasta on myyntipuheluita, jotka saa laittaa estoon.

25 tykkäystä

Helppoa: Sano soittajalle että älkää soittako uudestaan ja poistakaa numero listoiltanne. Saman firman ei tällöin pitäisi koskaan soittaa takaisin. Jos soittaa, voi asiasta pistää valitusta tietosuojavaltuutetulle. Kaikkien alan sääntöjä seuraavien firmojen pitäisi (firmakohtaisesti) lopettaa kilauttelu jos näin pyydetään. Itse en ole puhelinmyyjältä soittoa saanut enää vuosiin kun toistin tätä kaavaa jokaiselle soittajalle.

Lisää vaikka täällä:

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/markkinointi-alennukset-ja-hinnan-ilmoittaminen/suoramarkkinointi/suoramarkkinoinnin-ja-puhelinmyynnin-kieltaminen/

14 tykkäystä

Ihanan hiljaista kyllä tuli kun teki tuonne Suomen Asiakkuusmarkkinointiliittoon 3 vuoden rajoituksen

10 tykkäystä

Itse keskeytän heti, kun kertovat puhelun nauhoitettavan ja alan myymään jotain joka on fyysisesti lähellä itseäni. Kerran meinasin saada Aalto-maljakon kaupaksi, mutta vaimo ehti väliin. Kuulemma 100e ei olisi riittänyt 400e vaasista.

Olen usein huomautellut vaimolleni tappioihin takertumisesta.

6 tykkäystä

Ja siirtymä tehty :partying_face:

Uudella sivustolla pitää kerran kirjautua sisään, kertokaa jos törmäätte ongelmiin!
Vanhalle sivulle pääsee vielä bannerista ja classic.inderes.fi osoitteesta, mutta ajamme tuon alas siirtymävaiheen jälkeen.

14 tykkäystä

Hyvältä näyttää toistaiseksi!

5F9149E5-BD68-427D-936C-AF2052CF98D6

19 tykkäystä

Jos ei ikinä vastaa tuntemattomiin numeroihin, niin kannatta ottaa huomioon että viranomaiset, esim poliisi soittaa usein tuntemattomasta numerosta.

Etusivun osakeseurannassa edelleen valtaosa omistuksiani on punaisella, eikö tämän olisi voinut fiksata samalla?

(Dark Mode on oikein tyylikäs, ainakin puhelimen näytöltä!)

30 tykkäystä

Joo eiköhän tässä nyt oo duuniviikko kasassa kun uusi sivu on pystyssä. Palautettakaan ei varmaan tuu enää keltään, niin läppäri vaan kiinni :sweat_smile:

Homer-bushes GIFs - Get the best GIF on GIPHY

40 tykkäystä

Pääprinsiipit oli että on joskus noussut ja sitten laskenut tosi paljon. Nämä ei ainaan ole vanhentunut. Saa vielä kyllä tippua toiset 90% ennen kun tästä saa osinkokoneen.

9 tykkäystä