Inderesin kahvihuone (Osa 8)

Miten käy, jos Putin todetaan todisteiden puutteessa/ todisteiden ristiriitaisuuksien vuoksi syyttömäksi tuohon syytteeseen?
Palautetaanko hänet Suomeen loppuiäkseen, mikä tietysti voi olla aika lyhyt aika?
Professorit ja Villeniinistöt eivät näköjään ole kaikkien kohdalla sitä mieltä, että vasta lainvoimaisen tuomion jälkeen syytetty on syyllinen.

7 tykkäystä

Vaikka tällaisina päivinä pitäisi pidättäytyä ylikuluttamisesta, niin nyt ei ole yhtään huono omatunto: Ostin Kauppalehden digiversion vuoden 2024 loppuun saakka vain 99 e, päiviä yhteensä 404(ensi vuosi kaiken lisäksi karkausvuosi :slight_smile: ) eli vain 0,245 e päivää kohden. En sitten tiedä, oliko tuo kohdennettua mainontaa minulle, joka on toisinaan käyttänyt noita ilmaisjaksoja, koska en nyt tähän hätään löydä tarjoukseen linkkiä vaan se oli klikkinä omilla sivuillani Kauppalehdessä. Yrittäkäähän kaivella tarjous esiin, jos kiinnostaa, noin halvalla en muista ennen nähneeni tätä.

Löytyihän se linkkikin, kun kirjauduin ulos sivustolta: https://www.kauppalehti.fi/tilaus/#/kampanja/kp9914ja35901banner

Tämänhän saa lisäksi merkitä vähennyksiin verotuksessa.

Kyllä näin on @saku , Sulo Vilen on fiksu mies :slight_smile:

18 tykkäystä

Kyllä silloin on ostettava kun halvalla saa! :grin:
sulo-vilen-halvalla (1)

8 tykkäystä

99 € on halpa 404 päivästä. Itse maksan 303,20 € / vuosi. Heh, saan isommat verovähennykset :joy:

Loukkaannuin Alma Medialla kohtelustani ja irtisanoin tilaukseni :smiling_face_with_tear: Ehkä vuoden päästä sitten palaa tilaajaksi satasella.

11 tykkäystä

Kiitos vinkistä, olen harkinnut Kauppalehteä mutta se on vähän turhan tyyris näin yksityishenkilölle. Tartuin tähän tarjoukseen.

2 tykkäystä

Olet laittanut salkun piiloon. Minä ja muut 3945 seuraajaa ollaan hyvin surullisia :sob:

4 tykkäystä

Nyt alkoi halpa harrastus.

FIN - AUS | Tenniksen Davis Cup | Yle Areena

Suomi voittoon!

9 tykkäystä

Outoa en oo ainakaan tahallaan O.o pitääkin katsoa. Must tuntuu et Shareville on vaan rikki.

7 tykkäystä

Itsellä on Nordnetissa 3 OMXH ostotoimeksianto jotka poistin, mutta kaikki ovat tilassa “poisto odottaa” viimeiset 40 minuuttia. Osakkeet eivät ole tilillä ja rahat jotka ovat sidottuna noihin ostoihin eivät ole käytettävissä.
Eipä ole itselle koskaan käynyt 10 vuodessa Nordnetissä tämmöistä.

1 tykkäys

Tuossa on vähän eri maiden inflaatioista:

6 tykkäystä

En päässyt kirjoittelemaan ostin/myin ketjuun kun en päässyt ostamaan mitään. Olin onnellisena ryntäämässä hamstraamaan realty incomea ja pepsiä, mutta ensimmäisellä talletusyrityksellä ei riittänyt käyttötilin kate ja toisella kerralla puhelimella kun kokeilin, niin netti katkesi juuri sen verran sopivasti että rahat ovat perillä joskus ensi viikolla.
Kolmatta kertaa en enää lähde yrittämään, kun ei tosiaan ole enää sitä katetta mistä kokeilla.
Kaikkihan kuitenkin tietävät, että tässä oli nyt kohtalo pelissä kun en päässyt mukaan ja realty ja pepsi tulevat raketoimaan heti ensi maanantaina, just saying.
Kuulitte sen sitten täältä.

2 tykkäystä

jaa onko muillakin Nordnet alhaalla? Ei pääse edes sivuille eikä kännykälläkään kirjaudu…

EDIT: kapas pääsinkin sisään mobiiliverkon kautta, kun laittoi wifin nurin.

1 tykkäys

Jep.
Merkit täyteen.

Kaivoin kaiken maailman sähköhärpäkkeitä esille kuluttamaan sähköä. Lopulta sulake napsahti.
36c552fc869947eeb0901172ac00106a

46 tykkäystä

Saako alibabaa BF tarjouksessa jenkeistä kun se on ADR? Ainoa joku tulee mieleen dollareina tähän hätään. Se ostoikkunan transaktiokulu näyttää nollaa joten siitä ei voi päätellä mitään

Itse olen ostanut ADR:ää Black Friday tarjouksella

pitäisi saada kuin muitakin adr…Vai oliko se de-listattu usasta?

niin kun muistelen että ei saanut olla rinnakkaislistattu mut onko noi ADR:t erillisiä tuosta? Salkku kaipaa finanssin rinnalle vähän riskiä, vaikka jenkkien mielestä Suomen pankit on täynnä riskiä

Ainakin Nordnetin BF sivulla on Alibaba. Black Friday Freetrade 24.11.2023 | Nordnet

Itselleni tuli pelkästään valuutanvaihtokulut, kun valitsin salkun mihin sen haluan.

1 tykkäys

Tänään on ökyä.

49 tykkäystä