Inderesin kahvihuone (Osa 9)

Mobilepay:n omistaa Danskebank. He ilmoittivat jo muutama kuukausi sitten estävänsä luottokortin käytön väärinkäytöksien takia. https://www.hs.fi/talous/art-2000010271462.html

4 tykkäystä

Kiitokset ylläpidolle.

Politiikkanurkkauksessa onnistuu nykyään kirjoitusvirheiden editointi :blush:

1 tykkäys

Olen jo laittanut kaikki varani yhteen vanhaan rouvaan, joten ei kyllä kassa kestä enää toiseen sijoittamista.

30 tykkäystä

Ja vielä jos on samanlaista vilppiä raha-asioissa niin kyllä yhdessä vanhassa rouvassa on tosiaan tarpeeksi…

1 tykkäys

:smiley: Eikä taida jalkapallojoukkueet mitään loistosijoituksia olla muutenkaan. Kyseessä toki n. 1% bruttovaroista, vaikkei ehkä taloudellisesti järkevä sellainen. Rohkenisin myös veikata että tuota omistusta ei ikinä myydä. Hauska nyanssi kuitenkin.

2 tykkäystä

Kyllä sais meidänkin keskuspankilta joskus kuulua jotain hyvää meikäläisen salkkuun! (Sijoitus)lainojen korot syövät joka kuukausi koko palkan ja salkkuheilunta on sen verta korkeaa, että hikoiluttaa muutenkin kuin kesähelteiden vuoksi :dizzy_face:

image

Jos korot laskis pari pinnaan, niin sijoittajaluottamus kohoaisi täälläkinpäin kummasti :cowboy_hat_face:

54 tykkäystä

Tämä oli tiedossa. Mutta edelleen ihmettelen Google Payn roolia tässä.
Minulle siis ilmoitetaan Debit kortin numeron ohjelmoinnin jälkeen, että Google Pay pitää hyväksyä. Kysyin asiaa pankistani mutten saanut selvää vastausta.
Onko kukaan muu törmännyt tähän?

1 tykkäys

Onko joku keksinyt lääkkeen krooniselle salkun tuijottamiselle? Itse tuijottelen päivittäin (vaikka ei se mitään hyödytä) ja tästä tavasta halusi oppia eroon. Vinkkejä?

18 tykkäystä

Tarpeeksi pitkä laskumarkkina niin tulee lopetettua ihan automaattisesti mielenterveyden säilymisen vuoksi. Tuijottelin 2017-2021 salkkua päivittäin, mutta parin vuoden laskettelun myötä nykyään ei ole edes välittäjän appia puhelimessa. Isoimpien omistuksien kurssit tulee silloin tällöin tarkastettua googlesta ja siinä se. Sen sijaan nykyään tulee perehdyttyä enemmän itse firmoihin/uutisvirtoihin ja sitä myöten seuraavan sijoituskohteen etsintään.

15 tykkäystä

Tee 10 punnerrusta aina ku meinaat avata salkun. Jos ei tuijotushalut vähene, ni ainaki siitä on jotain hyötyä.

47 tykkäystä

Meillä intissä oli aikanaan aina sata punnerrusta, kun ei muistanut laittaa varmistinta päälle

Jokainen kykyjen mukaan, mutta ikävähennysten jälkeen parikymmentä kuulostaa allekirjoittaneelle enemmän kuin sopivalta

1 tykkäys

Että on ihan perjantai olo

Tässä on muuten TA tikissä

8 tykkäystä

Kaikkea on kokeiltu, mutta ei mikään tunnu tepsivän. Kaveri kertoi, että silmämunien päästä repimisen pitäisi tehota, mutta tokkopa toimii.

7 tykkäystä

Uusi suhde seksimaanikon kanssa? Sitten et ehdi, etkä jaksa… ja nää kaksi vaihetta vuorotellen päällä 24/7.

8 tykkäystä

Itselle toimiva lääke oli että tein Nordnettiin pääsystä hankalaa: kaksivaiheinen tunnistautuminen, ja appi ladattuna ainoastaan vanhassa puhelimessa joka ei muussa käytössä.

Eli kun haluan päästä Nordnettiin pitää kaivaa vanha luuri pöytälaatikosta, ladata se (akku tyhjenee muutamassa päivässä), pistää päälle, jakaa tähän netti ja vasta sitten pääsee sisälle :grin: ennen tuli käytyä monta kertaa päivässä, nykyisin n. kerran kuussa.

Tekee hyvää mielenterveydelle ja salkun tuotolle.

26 tykkäystä

Aivan loistava ajatus. Jos vielä tuokin on Hentzu98lle liian helppoa, niin sitten ei muuta kun betonia hakemaan…

tumblr_p2s5u8MpRN1qmob6ro5_500

Investoin tänään Fiskarsin pistolapioon (oli toki kesäalennuksessa) kun on tarkoitus kaivaa riehaantunut ruusupuska juurineen ylös ja tilalle paremmin käyttäytyvä puska. Siinä samallahan sitä voisi jemmata luurinkin Nordnet-appeineen metrin syvyyteen…

3 tykkäystä

Hyvää kesää vielä kaikille! Kohta se onkin jo hei hei kesäkuu ja kesä…

3 tykkäystä

Kuulostaa siltä kun puhuisit kokemuksen syvällä rintaäänellä. Ei, en minä kateellinen ole - no ehkä vähän naama vihertää :thinking:

5 tykkäystä

Päivä lyhenee jo! Ei mene kauan enää ja virkamiestyöaikaa tekevät eivät enää näe aurinkoa työajan ulkopuolella

Onneksi sentään kaikkien kannattama talviaika niin saadaan entisestään lyhennettyä päivän mittaa

9 tykkäystä

Kesäkuu päättyy, eikä sille vaan voi mitään, näin se menee. Sellasta. Mutta ei mulla tässä muuta, kaikki on muuten ihan 5/5! :+1::coffee:

3 tykkäystä