Myin Goforet, en usko että ohjelmistokehitysresurssointi tule lähiaikoina palautumaan entisille kulta-ajan tasoille
Ostin Nvidiaa, jotta olisin AI-kehityksessä myös rautatasolla mukana
Ostin tänään uutena rivinä salkkuun Tanskan jättiläistä eli Novo Nordiskia.
Yhtiöllä on vakuuttavat näytöt korkeista marginaaleista ja pääoman tuotosta ja kasvun rajat ovat tuskin tulossa heti vastaan, vaikka yhtiön kokoluokka onkin jo hurja. Pelkästään Wegovyn markkina on valtava. Lisäksi yhtiö on saavuttanut tietyn skaalaedun, jota suojaavat vielä sadat eri patentit, joten yksittäisten patenttien laukeaminen ei vielä päästä kilpailijoita käsiksi kultasuoneen. Yksittäisenä kilpailija Eli Lilly on toki varsin hyvissä asemissa haastamaan Novon ja toki tässä on myös jonkinasteinen regulaatioriski olemassa, puhumattakaan arvostuksesta, mutta hyvää ei yleensä saa halvalla.
Onneksi joku tässä firmassa uskoo oman firman tuotteeseen, eli analyysiin, eli minä. Mä olen ahkerasti katsonut suositukset ja tavoitehinnat.
Ekan kanssa on ollut Battle of the Heroes Biohitistä.
Aallon Group on pitkään käynyt harkintalistalla kääntymässä aina silloin tällöin.
Kalmari kiinnostaa ihan fomosopulina. Ja varmaan lampaana, koska olen kuullut muutamia kertoja olevani lammas (tuon sanan edessä on ollut sellainen genetiivimuoto ruumiinosasta).
LeadDeskin lisäys on käynyt mielessä.
Lindexiä meinasin lisätä, mutta en vielä niin tehnyt.
Renkaat ovat kiinnostelleet vahvasti.
13 tykkäystä