Inderesin kahvihuone (Osa 9)

Vai sittenkin

4 tykkäystä

Tietenkin

8 tykkäystä

Verneri ja Seppo matkalla Mandatumin yhtiökokoukseen.

29 tykkäystä

Vai viittasiko Verneri klassikkopätkään, joka kuvastaa hesuli-indeksiä (helikopteri) joka yrittää ylittää 10 000 pisteen rajan (helikopterialusta)?

12 tykkäystä

Tästä ei nyt taida tulla loppua ennen kuin Verneri kertoo mikä elokuva on kyseessä :joy:

Tätäkin mietin, en keksinyt mikä niistä olisi klassikko.

4 tykkäystä

Muah :smile:

Laittamani kuva (idiocracy-leffaan viittaava) on liputettu :smile: :smile:

Jos ei se kuulu kahvihuoneelle niin mihin sitten :smile:

Ja kenellä edes on niin paljon hiekkaa … kengässä että liputtaa tuon :smile:

Tämä postaus siis kuuluisi siihen liputusnillitys ketjuun mutten löytänyt ja olen vanha & väsynyt

10 tykkäystä

Vai onko kyseessä hieman eri genren helikopterielokuva?

6 tykkäystä

Cliffhangeri on oikea vastaus… Merkkejä merkkejä merkkejä.

3 tykkäystä

Tykkäsin kuvasta, mutta hyväksyin myös liputuksen koska kahvihuoneelle ei politiikkaan viittaava kuulu. Se voi provosoida! :smiley: Tietysti olisin voinut heti yrittää siirtää postausta mutta kiireessä sivu latautui jo muualle… :smiley:

2 tykkäystä

image

12 tykkäystä

Osakevinkki :ok_hand:

image

13 tykkäystä

Alkaa olla osuuspankin kanssa ihan klassikko, että kun tulee tarve myydä omistuksiaan sulamisen tieltä niin kas kummaa, palvelussa on huolto tai häiriö. En sitten myy, upotaan hesulin mukana! /s :joy:

(Ja kyllä tiedän miksi on häiriö…)

1 tykkäys

Cramer ja king of cyber, 29.5.2024. Kuten aina, häneen voi luottaa.

(https://www.youtube.com/watch?v=lf_YkHO87-U)

3 tykkäystä

Mistään en tiedä mitään, mutta vetybisnes on ollut yhtä osakkeenomistajien köyhdyttämistä vuosikymmenien ajan. Nostan hattua tyypeille joilla usko ei horju. Toivottavasti joskus voittoakin joku sijoittaja saa muulla kuin spekuloimisella alaspäin.

image

7 tykkäystä

Noita käppyröitä kun katsoo niin jenkkilässä on ollut 2000-luvun vaihteessa aivan hurja vetyralli, josta olen ollut tähän asti autuaan tietämätön kun ainoa vetylappu, jota olen koskaan omistanut on NEL ja sillä tein hyvän tilin omassa pienessä mittakaavassa (+12K, ostettu 2017-2019 ja myyty 2019) mutta siinäkin suurin osa virtuaalivoitoista jäi pöydälle kun myin juuri ennen kuin hype Suomessa alkoi. Sopii hyvin treidareille, näillä parhaat voi tehdä kovia tilejä mutta itse olen vähä-älyinen kilpikonna eli treidauslaput eivät sovellu minulle.

2 tykkäystä

Parin viime vuoden turskilla olisin inflaatio adjustoituna elellyt vapaaherrana 1.5v. Melko saalis.

Onneks vuosi on jo kääntynyt kohti vuodenvaihdetta. Vihreän ytd metsästys lähenee, ehkä ensi vuonna :sob::sweat_smile:

29 tykkäystä

Vielä yksi kevennys ennen viikonloppua ja sitten lopetan (vannon kautta kiven ja kannon ihan oikeasti)

17 tykkäystä

Elokapina katsoo kateellisena Crowdstriken suuntaan. Kun bitti istuu tietojärjestelmissä poikittain, seisoo liikenne ihan konkreettisesti.

21 tykkäystä

Nyt on kunnollista ohjelmaa tiedossa eikä turhia ylimääräisyyksiä.

https://x.com/TreffitElmossa/status/1813978860586938704

10 tykkäystä

Perkele, en päässyt Nordnetin testiä läpiä, joten ei sitten jatkossakaan pelailla bulleilla ja beareilla. Tekoälykään ei päässyt läpi. Antoi käsittääkseni ihan samat vastaukset mitä itsekin laitoin. Perplexity ei pääse sijoittamaan.

No, yritetään ehkä joskus toiste uudelleen tai sitten ei. Nyt ei jaksa kiinnostaa niin paljon :sweat_smile:

5 tykkäystä