Se on selvä ettei ole ollut huonoa tuuria (tai toki joskus huonoa, mutta vastaavasti hyvääkin sitten), eikä kukaan näin ei varmaan ajatellutkaan. Sen sanon, että monta isoa seikkaa - sijoittamiseni on ollut aika paljon tragikoomista menoa ja tahatonta huumoria.
Inderes voisi tehdä tästä oman videonsa, kun tuntevat mun historian niin hyvin - annan heille tarvittaessa materiaalia sitä varten.
Olipas mielenkiintoinen kokemus tuo ihon laserhoito. Siedettävää kipua itse operaatio, mutta nopeasti se oli ohi. Sain kasvojeni pintaverisuonet ja kaksi kirsikkaluomea piiloon ja kun vanhoihin kuviin vertaan, niin ihon hehku on nyt samassa kunnossa, kuin 20 vuotta sitten 20-vuotiaana. Muutamat naururypyt kasvoissa vielä toistaiseksi, niin kyllä tässä nyt itsensä nuorekkaaksi tuntee. Olen myös aktiivinen apteekki-ihovoiteiden käyttäjä, joten pidän tärkeänä ylläpitää kasvojen ihoa, minusta se on trendikästä ja fiksuakin.
Suosittelen kaikille keski-ikää vastaan kapinoiville ja muutenkin, jos kasvojen ihossa on jotain epämiellyttävää tai epävarmaa ja haluaa siitä eroon! Sijoitus se on tämäkin, sataset tai muutamat tonnit on pieni raha kun omasta hyvinvoinnista on kyse, menee hyvään tarkoitukseen.
Lopulliset tulokset tulevat kyllä esille vasta pitemmän ajan kuluttua. Alun tulehdusreaktio vain saa aikaan kivan pienen pöhön ja punoituksen
Kyllä ihonhoitoon kannattaa panostaa. Pahin kiristys ja kuivaminen vähentynyt, kun käyttänyt muutamia ihonhoitovalmosteita ja muistanut kosteuttaa silloin tällöin
Juu, odotan tuon pahimman kuumottavan punoituksen asettumista, kai se muutaman päivän vie. Selkeä ero näkyy kuitenkin jo nyt, nenän juuressa näkyneet isoimmat pintaverisuonet hävinnyt pitkälti kokonaan.
Parin viikon päästä kuulemma lopullinen tulos näkyy, luottavaisin mielin odotan. Nyt vain ihotautilääkärin ehdottamaa rauhoittavaa voidetta aktiivisesti naamaan, niin hyvä siitä tulee.
Neste on mun Nokia. Jokaisella pitää olla se yksi kukkula, jota puolustaa “viimeiseen mieheen”. Nyt olisi ehkä hyvä hankkia joku lapsilukko, joka estää lisäostot. Enää ei kyllä hirveästi tunnu nuo laskut, kun “kaikki on jo mänt” . Katsellaan musertavaan loppuun asti.
Moni varmasti ajattelee, että täällä foorumilla on enimmäkseen ihan vain tavallisia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita sijoittamisesta. Mutta on heidän seassaan jotain muutakin. Sijoittajia, jotka erottuvat edukseen. Sijoittajia, joiden kultasormien välähdyksiä pääsemme eri ketjuissa aika ajoin näkemään. Mutta ei heidän menestyksensä ilmaiseksi tule. Me saatamme nähdä vain lopputuleman myyntien ja ostojen muodossa, vaikka ne ovat vain jäävuoren huippu kaikesta siitä tinkimättömästä taustatyöstä, analyyseista, numeroiden murskaamisesta, markkinoiden tutkimisesta jne. He eivät tee mitään hätiköiden. Ja jälki on sen mukaista.
Katsokaa nyt oikeasti millaisia Nostradamuksia joukossamme onkaan:
Olen itse toistaiseksi pärjännyt ihan käsikauppatavaroilla. Retinolia silloin tällöin ja glykolihappoa. Erityisesti jälkimmäisellä ollut huomattava vaikutus ihon yleisolemukseen. Mm. Muutamia pisamia näkyy ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin, kun iho kirkastunut rutiinien myötä
Kaukasuksen suhteet ovat niin tärkeitä, että kyllä niiden vuoksi virkamiehen mukaan kannattaa pari miljardia upottaa paskaan investointisuojasopimukseen. Muuten Venäjä voittaa!
Tai kuten eräs toinen sijoittaja paremmin ilmaisi tästä päätöksestä jäädä huonoon sopimukseen osapuoleksi josta lähes kaikki muut EU-maat ovat irtautuneet tai irtautumassa:
Kunhan tuo Kummeli - Suomen valtio elokuva julkaistaan niin tienataan kaikki rahat takaisin korkojen kera
Moi @panda1 ! Siirsin viestisi kahvihuoneelle, niin jatketaan täällä.
Tosiaan viikottain näitä ei valitettavasti ole luvassa. Keskimäärin arvioisin ehkä, että kerran kuukaudessa. Tuloskauden pahimpien kiireiden aikaan saattaa väli hieman venyä, mutta tuloskausien ulkopuolella voisi kenties kuvailla parin kolmen viikon välein näitä Salkkukatsauksia.
Saa myös esittää toiveita, kenet haluaisit seuraavaksi vieraaksi!
Kiitos, laitan harkintaan. La Roche-Posayn kasvonhoitotuotteet on tullut tutuksi, kolmea eri voidetta käytän itse. Riittoisia ovat, joten hieman markettihintatasoa korkeampi hintakaan ei haittaa.
Ensi kevääksi ostan myös La Roche-Posayn kasvoille tarkoitettua aurinkovoidetta, markettiaurinkorasvat eivät minun naamassani toimi, vaikka kuinka olisi suojakerroin 50+. Yleisesti myös välttelen nykyään jo aurinkoa pahimpana UV-kautena, ruskettuminen ei ole koskaan ollut terveellistä, vanhettaa ja vaurioittaa vain.