Oletko @Optis vielä ostellut SSH:ta kurssin valuttua euron tuntumaan vai laitoitko osto-ohjelman jäihin?
Mulle kilahti sähköpostiin kaikki tämän aamun Inderesin ilmoitukset. En ole aikaisemmin saanut Inderesiltä yhtäkään sähköpostia enkä ole ilmoitusasetuksiin koskenut. Olenko ainoa?
Tuolla on lisää keskustelua ja tietoa asiasta. Sieltä kannattaa käydä lukemassa.
EDIT:
Viimeiset ostin eurolla, mutta nyt nämä ostot jäissä, rahat menee Aiforiaan ja Optomediin. Ei ole aikomustakaan myydä, seurataan ja toivotaan parempaa.
Tottaskai net taistellhee
ChatGPT vastasi osittain lyriikoista, liekö DeepSeekillä tullut parempaa?
Luottamusta ei varmaan löydy paljoa!
Olen palailemassa torstaina töihin ja lueskelen pikkuhiljaa taas foorumia ja sijoitusjuttuja. Neljän kuukauden vapaan aikana asiat näytä olevan kauheasti muuttuneet sijoitusmaailmassa. Hesuli mörnii luotettavasti, ja momentum-osakkeet ulkomailla ovat jatkaneet raketointia.
Palaako Vartti samoin tein? Onkin jo ollut ikävä, mutta ymmärrän, jos vähän käynnistysvaikeuksia on vapaiden jäljiltä
Kiva että näitä kaivataan! Yritän mahd. nopeasti saada käyntiin Vartit, mutta en lupaa heti torstaiksi!
kovin syvällistä analyysia AI raudasta ja kiinalaisten ohjelmistojen läpilyönnistä on vaikea saada. luulisi, että hedge fundeilla yms on paras ostettu tieto k.o. asiasta. siksi on kovin vaikea heti sanoa markkinan ylireagoivan. voihan se myös alireagoida.
#joku voisi kyllä tehdä tästä pienen testin ja kokeilla onnistuuko. En pihinä miehenä itse viitsi maksaa välityspalkkioita testatakseni.
Yleisö vaatii tulosliven tapaan live-varttia: ei mitään sijoitusjuttuihin perehtymistä ennen töihin paluuta. Torstaina vaan livestream käyntiin ja rupeat perkaamaan lähetyksessä, että mitä on tapahtunut viime kuukausina osakemarkkinoilla ja Ruoholahdessa
Tulit juuri sopivasti takaisin näkemään kuinka eläkerahasi sijoitettiin Nvidiaan kuplahuipulla

Kyseessä on ilmastorahasto, koska se koostuu enimmäkseen ilmasta.
Minä kaipaan sitä että sinä haastat analyytikoita videoilla, en haluaisi moittia ketään mutta minusta teiltä muut ei pysty grillaamaan teidän analyytikoita oikein kunnolla, sellasta kädenlämpöistä kiva-kiva jutustelua josta ei kukaan hyödy mitään.
Lisää särmää ja haastoa, sitä odotan jatkossakin sinulta.
Jos tänään ei olisi maanantai, muutaman minuutin sisään avautuisi Jameson-pullo. Terveisin NVIDIA-BULL
No, olen omistanut NVDIAa jo vuodesta 2017 yhtäjaksoisesti. Nämä ± 10 prosentin päiväliikkeet (tai ylikin) saa kaupan päälle, jos aikoo NVDIA:n kyydissä kulkea. Kokemusta on.
Näihin tottuu hiljalleen. Vähän sellainen “ai jaa, tällaista taas vaihteeksi” -fiilis itsellä tänään. Ei mitään uutta.
Mitäää, ostokelit. Harvinaista herkkua. Tosin riski on että keli vielä tänään paranee joten vielä seuraillaan
Yle uutisten kommentit eivät kyllä koskaan petä
Osakkeet voi nousta vuosia, vaan heti kun lasketaan hieman, niin valtamediakin lyö maailmanlopun karhuilut klikkiotsikoihin
AI ja kryptot on aikamme tulppaanin sipulit. Ilmat pois vain.