Onko samanlaisia merkkejä käänteestä kun mitä on uutisoitu asuntomarkkinoista viimeiset pari vuotta alla linkissä??
Nyt vasta lähtee edustusbemari yleltä ja rakennetaan turkuun uuteen käyttöön otettuun kouluun käytävät, joita ei suunnitteluvaiheessa katsottu tarpeelliseksi.
Suomessakin eletään velkarahalla luodussa kuplassa, joka jää historiaan. Ei tiukkoina aikoina kenellekkään tulisi mieleenkään esittää koulua, jossa ei ole käytäviä. Pahoinvointia on tämä ”hyvä aika” vain aiheuttanut kaikille.
Sain potkut puheenjohtajan paikalta ja menetin jäsenkirjan viime vuonna luottamusäänestyksen jälkeen, joka järjestettiin myytyäni Mandatumin ja Fortumin osakkeet.
Olen sen jälkeen ollut mukana perustamassa Omien osto -puoluetta, joka ei ole kylläkään ollut kovin aktiivinen myötätuulen puhaltaessa purjeisiin muutenkin.
Omien ostojen ohella hallituksen ja johdon tulisi pähkäillä olisiko osakkeenomistajalle kannattavampaa satsata vastaava sijoituksiin tai investointeihin, kumpi tuottaisi oletettavasti suuremman tuoton.
Madonna teki itselleni tuntemattomasta kappaleesta pelkän coverin, mutta lausahduksen " Don’t cry for me, Argentina" sementoi Eva Peron.
Mainittakoon että olen myös sisällöstä eri mieltä. Monelle länsimaalle - etenkin Suomelle - olisi erityistä tarvetta ottaa Milein keinot käyttöön. Suomen talous on niin synkkä, että vain moottorisahalla voi nykyisen tilanteen korjata.
Verneri, räpäytä silmiä kolmesti seuraavan Vartin alussa, mikäli sinut on voimakeinoin pakotettu osinkopuolueesta tähän kamalaan omien osto -sekoiluun.
Ilmasin itseäni huonosti.
On siis samasta Amundin Nasdaq 100 -rahastosta (UST) kyse, mutta Nordean kautta ostettuna tuon avaintiedoissa Investorissa suurimmat omistukset näyttää eri firmoja, kuin esim. tuolta Amundin omilta sivuilta katsottaessa.
Ja voisin olla melko varma, että ennen ne tuolla on näkynytkin ihan oikein (samat).
Eipä sinänsä, ajattelin vaan että jos jollekin tullut esiin vastaavaa, vai sekoilenkohan itse jotain.