Älä välitä. Se on Vernerin tapa osoittaa välittämistä. Tai epätoivoa kun nuorempi väki paremmalla geelitukalla nousee eetteriin
@Mikael_Maijala on @Verneri_Pulkkinen:n oppipoika, Mikaelia pidetään valittuna, eli The Chosen Onena.
Hänen on tarkoitus pelastaa Inderes virkamieslaitostumiselta ja organisaation gonahtamiselta.
Mikaelia on varoitettu yhteisötiimin puolesta musta.
Miksu innostui ehdotuksestani perustaa monikerroksellinen matriisityöryhmä mappien tilaamiseksi. Hän on tavallaan kahden välillä.
Hän ehdotti tähän hankkeeseen mukaan fläppitaulukonsulttiakin.
Home- Latest News
Stock Market Today: Dow futures climb nearly 200 points with politics in focus
Jul 15, 2024 at 7:31 am ET
Yritätkö vihjata jotain
Sun pitäisi ymmärtää byrokratian voima:
“The byrokratia Of The Force Is A Pathway To Many Abilities Some Consider To Be Unnatural.”
Suomalaissijoittajien sentimenttiä kuvaa hyvin tämä lainaus FB-ryhmästä, jätettäköön lähde mainitsematta.
“Niin menee kyllä perseelleen kaikki,että oon miettiny,jos myis kaikki pois ja lopettas tälläset järkeilyt…”
Verneri, sinä olet palannut!
Tiesitkö, että kesän aikana Helsingissä on eletty ihan hulluja aikoja!? On käyty muutaman kerran yli 10,000 pts. joten aika paljon olen joutunut täällä varoittelemaan, ettei nyt jotain menis rikki isommin…ainakaan salkuissa.
Ps. Liityin myös Paradox-klubiin
Ensimmäinen lomapäivä → kipeä. On tää …tana kun ei normaalisti sairasta yhtään. Onneksi ei tunnu mitenkään hirveen pahalta, mutta ei tässä uloskaan viitsi lähteä. Katsellaan sitten bördeä ja lueskellaan sijotuskirjoja…
Tuleeko niitä Vartteja kohta taas? Alkaa tulla vierotusoireita.
Kempower, olemattomien pussikaljakavereiden kesken “Kempsukka”, saattaa tätä menoa leikkisästi tippua vielä alle antihinnan tänä kesänä.
Minusta tuntuu, että jos joskus indekseillä on koskaan paikka ”romahtaa” niin nyt se on.
Puolueellinen mielipide kun vähän shorttia sisässä.
Tätä päivää onkin jo odotettu. UPM 12€ ennen tämän vuoden elokuuta?
Ei varmaan ennen elokuun loppua.
Aihe[quote=“Karen_Buffet, post:2066, topic:50229, full:true”]
Tätä päivää onkin jo odotettu. UPM 12€ ennen tämän vuoden elokuuta?
[/quote]
UPM:n sijoittaneet ja sitä kautta perehtyneet varmaan vähän alkaa jo olla minun kelkkaan kääntyviä?
Hienoa saada sinutkin mukaan tämän pelialan laadukkaan potentiaalisen arvoansan, potentiaalisesti jotain muuta kyytiin! ;D
Hyviä viestejä PDX-ketjussa, minulla on lukulistalla tuo tutkimus minkä linkkasit.
Ajatusasteella on jo jakso tälle viikolle.
”suomalaisen haja-asutusalueella asuvan Euribor 12kk sidotun asuntovelkaisen hesulisijoittajan nettovarallisuuden kehitys 2020 luvulla” ois ehdotus.
Itsehän otin viime viikolla satatonnia sijoituslainaa ja pistin kaiken OMX Helsinki 25:een. Eli juuri päinvastoin sentimenttiä. Let’s go!
Moi, oliko hyvä loma? Tästä saat vähän “inspiraatiota” ja motivaatiota vartteihin
Helsingin pörssiä on painanut niin sanottu surkea seitsikko – UPM , Fortum , Nokia, Stora Enso , Neste , SSAB ja Outokumpu – joka vastasi miltei koko viime vuoden tulospudotuksesta.
Vernerin odotettu reaktio lukiessaan uutisen: