Inderesin kahvihuone (Osa 1)

Ah. Nordean geelitukat aloitti työt ja työntää päämärkänä lappua ulos. On se hienoa seurattavaa!

Kauppaa käyty 45minuuttia ja vaihto yli 2.5 miljoonaa lappua joista Nordean nettomyynnit lähenee 2M!!

3 tykkäystä

Sievi vaihtanut tänään jo enemmän kuin Kone ja kohta jää sellainen pikkufirma kuin Nokiakin taakse :smiley: :smiley:

18 tykkäystä

Nyt on kyllä sellainen hauska juttu tästä kehittymässä, että saatte mennä kaikki foorumin ostajat yhtiökokoukseen…

18 tykkäystä

Paljon puhuttu tänään Stop-loss tuolla muualla… itse haluaisin pikkuhiljaa stop-sell, jos vaikka ei keventelis niitä lappuja jotka tuottaa aina vain enemmän pörssin keulimisesta riippumatta.

2 tykkäystä

5% osakekannasta saatu treidattua 1h aikana. Ei huono! Voisiko tämän tulkita ostopaineeksi?

Nordean nettomyynnit 2,3M lappua.

Oikeastaan tässä ois tulosvaroituksen paikka niin saatas vielä vähän boostattua vaihtoa :thinking:

1 tykkäys

Olen jollain tavalla niin helpottunut kuullessani muiden tunnustavan jääneensä kaltaiseni tuulipuvun lailla myös osattomaksi Harvian huikeasta vuodesta :point_down:

Itse tunnustin asian täällä :point_down:

Perustetaanko, @Verneri_Pulkkinen, vertaistukiryhmä, jossa on tarjolla lohduttavia sanoja, olkapää, jota vasten nojata kun siltä tuntuu sekä pehmopaperia, johon kuivata kyyneleet :sob: Kriisichatti tai -:telephone_receiver: voisi myös toimia. Osaisikohan @Yu_Gong koodata, jonkun auttavan palvelun :thinking:
tumblr_mnswi1U3IM1rqfhi2o1_400

9 tykkäystä

Tämä käy jo viihteenä, kumpi loppuu ensin yksityissijoittajien kassa vai Jussin laput :smiley: Voi myyjä olla tyytyväinen, että suht epälikvidiin lappuun saatu tällainen ostopaine. :smiley:

1 tykkäys

En tiennyt että vetylaput on näin hurjia. Ei pelkästään mene positio nollille vaan myös oma talo alta, ja lasten ja lastenlasten.

29 tykkäystä

Noihin potentiaalisiin -400% lappuihin ei kannata sitten laittaa kuin max 25% salkusta kiinni, jottei mene enemmän kuin kaikki omat rahat (tarkoitit varmaan -75% tms.).

4 tykkäystä

Naks naks! :scissors: Jokunen hetki on tullut myös forumilla pyörittyä. Vielä ei sijoitusaiheisilla forumeilla päästä ihan samoihin lukuihin.

image

2 tykkäystä

Joo näin juuri, pää toimii taas :smiley:

Nokia voi katsella Sievin perävaloja, tää on kyl ehkä yks älyttömimpiä juttuja mitä tullut omalla sijoitusuralla vastaan :smiley:

30 tykkäystä

Kaipailin tuossa aiemmin negari vaihdon boostaamiseksi.

Noh, toki mallisalkkuun osto ajaa saman asian :sweat_smile:

2 tykkäystä

Voi voi. Koronadippi tarjosi mahdollisuuden energiapuljuihin kohtuu hintaan kun aikaisemmin omistukset oli poukkoilevat ja näpit aina paloi “ostan halvemmalla takaisin”.

Noh, sorruin tähän 1. kerran tähän koronan jälkeen ja kohteena Everfuel. Ei pitäisi rikkoa “omia sääntöjä”

3 tykkäystä

Huomenta!

Olis semmonen kysymys, että onko rahastojen historiallisesta tuotosta vähennetty kulut?

Eli kun katson esim. HB nordic pienyhtiöt -rahaston tuottoa, onko siitä valmiiksi vähennetty kulut?

Kiitos etukäteen!

1 tykkäys

Juu, kulut on vähennetty.

2 tykkäystä

En malta odottaa ensimmäistä viestiä Osto/myynti-ketjussa:
“Sievit nopealla veivillä ulos 2% tuotolla”

12 tykkäystä

Mulla on ainakin lähtenyt ihan lapasesta tämä Inderesin foorumin selailu. :see_no_evil:
Ennen tuli Pakkista luettua säännöllisesti, kun raudan kolistelu sattuu olemaan toinen intohimoni. Tajusin äskettäin, että olen “ollut Pakkiksella”, ehkä max 10min viimeisen kuukauden aikana.
Inderesin foorumilla (ja muilla sijoittamiseen liittyvillä sivuilla) tulee nykyään vietettyä jopa liikaakin aikaa. :man_shrugging:

3 tykkäystä

Joo pakkotoistoa on kyllä monta tuntia viikossa tullu selailtua :smiley:
Hyvää infoa sielläkin :slight_smile:

4 tykkäystä

Pakkiksesta tuli mieleen, että kuntosalilla keskustelu kyykkysarjojen välissä kääntyi myös pörssiin. Ei näinä aikoina ole tullut taksissa istuttua, mutta voiskohan tätä rinnastaa taksikuskien pörssivinkkeihin?

4 tykkäystä