Inderesin nimitys- ja palkitsemistoimikunnan yhteisöedustajan valinta

jaan ihmiset kahteen

1. olen innokas ja verkostoituja, ja olen valmis oppimaan uusia asioita

2. osaan asioita, mielestäni tähän 2. kategoriaan kuuluva pitää valita
    ja maksaa reilu palkkio

2 tykkäystä

Näin @Juha_Kinnunen kommentoi palkitsemisasiaa. Eli asiasta ei kannata olla sen suuremmin huolissaan. Jos kaikki kokevat, että palkkio olisi paikallaan, niin sellainen tulee kyllä.

Kannatan itsekin kohtuullista korvausta. Perusteluni oli jo toisessa ketjussa, mutta se kuuluu näin: ottamalla yhteisön jäsenen mukaan toimikuntaan Inderes osoittaa arvostavansa yhteisöä. Maksamalla pientä palkkiota Inderes näyttää arvostavansa myös siellä toimivan yksilön aikaa.

13 tykkäystä

@Juha_Kinnunen Vielä muutama tarkennus toiveeseen, jonka asetitte yhteisölle :slightly_smiling_face:

• Olisitteko halunneet, että yhteisö vielä miettisi ideoita tähän valintamenettelyyn liittyen vai onko kaikki jo varsinaista vaalia vaille selvää?

• Onko yhteisön rakentama ehdokasasettelu ollut tarkoituksenmukainen ja selkeä, jotta “yhtiö” voi siitä tehdä päätöksen?

• Vaatiiko äänestämistapa vielä ideointia yhteisöltä?

• Oliko niin, että ehdokkaana voi esiintyä myös nimimerkillä, mutta valinnan jälkeen tulee toimia omalla nimellään?

Ja vielä loppuun; Yhteisön edustajalle palkkion maksaminen on saanut selkeää kannatusta tähän mennessä kantaa ottaneilta :blush:

4 tykkäystä

Rehellisesti sanottuna minäkin mietin ehdolle ryhtymistä, mutta hakijaehdokkaat ovat niin timanttisen kovia että rehellisesti sanottuna koin että on yhteisölle parempi mikäli joku nykyisistä ehdokkaista valitaan :slight_smile: Kyse ei siis ollut siitä että olisin “pelännyt häviämistä”, vaan yksinkertaisesti siitä että vilpittömästi uskon että nykyisistä ehdokkaista saa minua paremman edustajan.

7 tykkäystä

Ehdokkaat ovat timanttisen kovia, mutta niin olet sinäkin - ihan oikeasti… uskon muidenkin foorumilaisten olevan tätä mieltä. Toivottavasti muut timanttisen kovat kaverit eivät ajattele noin, mutta taitaa tällä palstalla olla muitakin liian itsekriittisiä ja vaatimattomia kavereita.

Täytyy sanoa, että olen kyllä todella iloinen jo nykyisistäkin ehdokkaista, joista jokainen on sopiva tuohon tehtävään. :slight_smile:

8 tykkäystä

Täällähän on ihailtavaa aktiivisuutta, ja olen todella iloinen erittäin hyvistä ehdokkaista!

Pahoittelen etten ole vastaillut teidän kysymyksiin tai pingeihin, ei ole vaan tunnit kellossa riittäneet. Ensin oli “lomaa” ja sitten oli tulosviikko :sweat_drops:

Pyrin aktivoitumaan alkavalla viikolla, selvittämään missä mennään ja vastailemaan parhaani mukaan kysymyksiinne. Sinänsä tämä on ollut hyvä harjoitus, koska olette proaktiivisesti edenneet ilman ohjeistuksia :+1: Minullahan ei välttämättä niitä vastauksia ole kuitenkaan…

17 tykkäystä