Inderesin nimitys- ja palkitsemistoimikunnan yhteisöedustajan valinta

Tietysti yhtiökokous päättää, mutta suuntaa antavalle kyselyllä ei nähdäkseni ole estettä. Hallitushan voi sitten esittää yhtiökokoukselle kyselyssä eniten kannatusta saanutta, mikäli katsoo hänet omasta puolestaan sopivaksi.

4 tykkäystä

Hei,

Joudun valitettavasti vetäytymään ehdokkuudestani henkilökohtaisten syiden vuoksi.

Tällainen venkoilu on tietysti typerää. Nyt vetäytymällä olen käytännössä tuhlannut kaikkien niiden aikaa, jotka ovat vastaukseni “vaalikyssäreihin” lukeneet. Pahoittelut :frowning:

Onneksi ehdokasasettelussa tilanne on todella hyvä. Siellä on kolme parempaa nimeä edelleen tarjolla, joten vahinkoa ei prosessille siinä mielessä synny :+1:

27 tykkäystä

Hei,

Kiitos ilmoituksesta @JHeiskanen, ei todellakaan tarvitse pahoitella!

Et ole tuhlannut kenenkään aikaa (jos joku muuta väittää, niin Foorumipoliisi sellaisen vieköön), toit mm. todella paljon hyviä ja arvokkaita ajatuksia tähän nimitys- ja palkitsemistoimikuntajuttuun. Lisäksi uskon, että ehdokkaana olosi erinomaisten vastauksiesi kera sparrasi muita ehdokkaita ja uskon, että varsinkin tietyistä vastauksistasi Indereskin sai hyviä ajatuksia - ainakin minä sain.

Olen kiitollinen, että oli ehdokkaana ja minusta on täysin luonnollista se, että jos syystä tai toisesta luopuu ehdokkuudesta. Muista, että olet arvokasta sisältöä Foorumille tuottava yhteisöläinen jo nyt… tämän ovat mm. analyytikotkin huomanneet. :slightly_smiling_face:

14 tykkäystä