🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

:cry:

26 tykkäystä

Väsyneenä katsoin, että onko @Lyly_ja_Immo:n Immolta ja @Kale-possu:lta tullut joku räväkkäämpi sijoituspodi (ei mikään salkkukatsaus), mutta tuo toinen olinkin ImmU.
image


Tänään on salkun vilkaisupäivä, Helsingin pörssin sulkeuduttua vilkaisen salkkuuni.

Stock Crash GIFs | Tenor

27 tykkäystä

Taas saanut lukea pitkin internettiä, miten pankkien riskit olivat ihan selvät ja sitä ennen samat kaverit olivat konfliktiasiantuntijoita ja sitä ennen pandemia ja sitä ennen ei enää edes muista.

21 tykkäystä

Voi nyt olla ne kuuluisat oppirahat, mutta olen all-in, puhtaasti vaihtoehtoisten sijoitustotuuksien ensyklopediasta löytämäni cheat sheetin perusteella. Tällä hetkellä koen olevani vihainen medialle instituutiona, kun se lietsoo paniikkia mitä kaikki muut laumasieluisena (paitsi minä) toteuttavat.

Edit. Korvanapin mukaan Defcon2 on ajanut kehveleimmät osinkopoimijat kipittämään ulos koloistaan.

47 tykkäystä

31 tykkäystä

Osinkosedän @Verneri_Pulkkinen juhlat kun löysi uuden huippuosakkeen.

Osinkosetä

24 tykkäystä

Tämä alla oleva analyysi kertoo, mihin pitkän aikavälin salkkuni kehitys perustuu.

Tosin ostin minä Harviaa päälle 50 euron dipistä ja Kamuxia 17 euron dipistä + Hyzonia 16 dollarin syöksystä, eli kyllä minä dippejäkin olen hyödyntänyt. :sunglasses:

42 tykkäystä

Entinen keskittäjävelho Verneri on ottanut uuden sijoitusstrategian käyttöönsä. Tarkoituksena ostaa vähän mutta kaikkea. :wink:

“Don’t look for the needle in the haystack. Just buy the haystack!” — John Bogle

image
image

33 tykkäystä

Jenkkien pankit kaatuu.

Media hyperventiloi pankkikriisistä.

Euroopan pankeista kuuluu huonoja uutisia.

Jengi myy pankkiosakkeita laskeviin pää märkänä.

Mediassa lisää negatiivisia juttuja pankeista.

Samaan aikaan Ahvenanmaalla Anders diskuteeraa aamukahvin lomassa naapureiden kanssa, miten arki sujuu ja ovatko viihtyneet Ålandsbankenin asiakkaina:

36 tykkäystä


kuva

6 tykkäystä

Mutta eikös tuota heinäsuovan ostamista kutsuta indeksisijoittamiseksi ja eihän se nyt käy

7 tykkäystä

42 tykkäystä


En löytänyt googlettamalla Reijon Tiivistimet Oy:ta. :frowning: Kuulosti vaan niin houkuttelevalta firmalta.

46 tykkäystä

Saanko esitellä, Qt

Sori, olihan jonkun pakko tuo laittaa (taas) :sweat_smile:

1 tykkäys

74 tykkäystä

Itseä jäi mietityttämään onko Reijo itse yrittäjä. Vai onko kyseessä sittenkin Reijot tiivistävä väestön ikääntymisen ja kaupungistumisen megatrendeillä ratsastava kasvuinnovaatio. :thinking:

…mikä jäänyt tutkan alle pienen yhtiön brändäyksen kotikutoisuuden myötä.

2 tykkäystä

Alokkaan hipaiseva kosketus

image

19 tykkäystä

Todella vaikeaa on ollut löytää ketä äänestää, mutta vihdoin löytyi, suurella :heart_eyes: @Verneri_Pulkkinen :

161 tykkäystä

LakeBoodomille onnittelut vuoden meemistä! :sweat_smile:

Anyway, wanhaa meemiä hieman muokaten toivotan riemukasta viikonloppua kaikille :slight_smile:

image

33 tykkäystä

En voi mitenkään äänestää henkilöä joka haluaa kieltää teknisen analyysin, joten tälle meemille oli tehtävä vastaisku. Onneksi löysin omaan makuuni sopivan ehdokkaan:

87 tykkäystä