🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Tämä viesti sisältää probabilistista kausaalista informaatiota alla olevan kohde etuuden tulevaisuuden kehityksestä ja tarjoaa siten merkittävää rahallista signaaliarvoa. On käsittämätöntä,että vastaavaa rikasta kausaalista analyysiä on mahdollista päästä lukemaan täysin ilmaiseksi.

Tämä viesti on ilmiselvää huuhaata, tyypin 1 tilastollinen virhe, apopheniaa. Henkilökunnan tulee puuttua tähän välittömästi. SOS Vaara.

Huomaa ero ! SOS!

18 tykkäystä

54 tykkäystä

image

50 tykkäystä

56 tykkäystä

20 tykkäystä

Badger Mushroom GIFs | Tenor
Stop The Madness GIFs | Tenor

16 tykkäystä
25 tykkäystä

Minä lukemassa Voxturin viimeisimpiä käänteitä

image

40 tykkäystä

image

20 tykkäystä

image

24 tykkäystä

Välillä tulee mieleen, kun seuraa keskusteluja Suomen pörssistä. Ollaanko me liian innokkaita myymään kaikki ulkomaille, eikä osata omistaa yhtiöitä? :thinking:

31 tykkäystä

Miten Alokas nähdään sijoittajana:

image

Miten sijoitusmaailma näkee Alokkaan:

66 tykkäystä

Jos wanhat “elon laskuopin” merkit jälleen kerran paikkaansa hyvinkin pitkälti pitävät niin silloin kun oikeistohallitusta Suomeen pukkaa:

9 tykkäystä

bart
Vähän vettä myllyyn :smiley:

48 tykkäystä

34 tykkäystä

Ilmeeni kun olen analysoinut Teslaa satoja tunteja, ollut koko ajan mega hyper bull foorumi ukko. Olen myös kirjoittanut lähes päivittäin faktoja, tilastoja analyyseja hienosta kirkkaasta tulevaisuudesta ja ollut oikeassa… mutta en ole omistanut enää pitkään aikaan samalla kun kurssikin on tuplaantunut. Stonks.

22 tykkäystä

image

Monessakin mielessä…

17 tykkäystä

37 tykkäystä

Ote VOTRISTA (Voxtur Of The Ring, Taru Voxturin Bagholderista), joka ei suinkaan ole rip-off mistään kirjasta jonka tunnet. Ei ole. Trust me.

Kirja 10, rivi 7:

“Ja yhdeksän… Yhdeksän kymmenestä osakkeesta myytin suomalaisille Voxtur-kuninkaille ja heistä oli tuleva pussinpitelijöitä. Tuomittuja elämään ikuisessa turmiossa salkuissaan tonneittain tu(r)skaa…”

(Tämä on sitten vain hyvämielinen kuittailu, onnea vaan kaikille omiin sijoituksiinsa. Eiköhän pilvet sielläki firmassa vielä selkene.)

50 tykkäystä

Ping @Pohjolan_Eka

34 tykkäystä