🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Hesulisijoittaja karhumarkkinan päättyessä(?)

54 tykkäystä

@Sijoittaja-alokas -haastattelu toi niin paljon positiivista fibaa niin Inden kuin koko Suomen sijoittajayhteisöön, että oletan tämän toteutuvan vajaan vuoden päästä.
Bing @YLE @AlexStubb @SauliNiinistö

@KalleH prkl, kun menit paljastamaan. Mulla oli jo kuva tulevaisuudesta valmiina, mutta tämä tapahtuu vasta 7 vuoden päästä.

38 tykkäystä

Vahingossa laitoit irtopään väärälle kaverille. Varmaan kaikki ymmärtää että toi jono on tulossa kättelemään @Sijoittaja-alokas:sta. Ensi vuonna on jotkut vaalitkin.

17 tykkäystä

Minä tänään joulupöydässä kun se setä(joka löytyy joka suvusta) alkaa paasaamaan muutaman oluen jälkeen kuinka kemikaalivanat aiheuttavat 5G-piikeissä häiriötä, mikä saa litteän maan näyttämään kaarevalta.

16 tykkäystä

Tunnetaan täällä pohjoisessa myös nimellä hesulisijoittaja, joka tietää että ei netissä ole kuitenkaan mitään hyviä uutisia :chart_with_downwards_trend:

Hyvää joulua foorumille ja kiitos @Sijoittaja-alokas meemikunnianosoituksesta :pray:

61 tykkäystä

Hyvää joulua foorumille! Sain juuri tiedon nappikuulokkeisiini, että joulupukkiralli voi hyvin!
(kuva varastettu)

20 tykkäystä

Jep jep, näinhän siinä kävi…

12 tykkäystä

83 tykkäystä

31 tykkäystä

52 tykkäystä

Vuoden viimeinen pörssipäivä. Oma ilme kun ympärillä jaetaan tällaisia YTD tuottoja. :sweat_smile:

image

45 tykkäystä

45 tykkäystä

34 tykkäystä

(Olen pahoillani.)

20 tykkäystä

8asnxc

69 tykkäystä

Vuosi on vaihtumassa ja NukkeNukuttaja puurtaa Mitä sinulla on salkussa - ketjussa:

Voimme viestiä odotellessa fiilistellä tällä viime vuoden vaihteen meemivideolla:

30 tykkäystä

94 tykkäystä

IMG_0738

67 tykkäystä

@Timppaa On se huikea osake, kun sama meemi on aina yhtä ajankohtainen muutaman kuukauden välein :joy:

7 tykkäystä

38 tykkäystä