🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Tuli mieleen tämä Mitchell & Webb -sketsi:

12 tykkäystä

39 tykkäystä

MALLISALKKU:

image

orginaalikohtaus

16 tykkäystä

Kaiken suurten tekno-yritysten AI hypejuhlan keskellä sai tämä tänään sähköpostiini tullut viesti hieman huvittumaan.

Google: AI on täällä, AI muuttaa kaiken!
Myös Google:

16 tykkäystä

Kumpi voittaa

113 tykkäystä

54 tykkäystä

110 tykkäystä

Ja jo pelkkä uutisteksti on meemikamaa:

Stora Enso on aiemmin tänä vuonna kertonut tekevänsä yhteistyötä kansainvälisen luonnonsuojeluliiton kanssa. Tarkoituksena on edistää luonnon monimuotoisuutta.

Yhtiö on myös ollut mukana Metsäpurojen puolesta -projektissa, jonka tarkoituksena on parantaa Suomen virtavesien tilaa ja suojella niiden lajistoa.

Yle kysyi metsäyhtiöltä, aikooko se korvata Suomussalmen hakkuutyömaalla aiheutuneita ympäristötuhoja omatoimisesti.

– Tässä vaiheessa ei voida tämmöisiä päätöksiä tehdä ennen kuin me tiedetään tämä kokonaisuus, mitä on tapahtunut, sanoo viestintäjohtaja Ingrid Peura.

Lähde: Raakkutuhojen hinta voi nousta miljooniin – Stora Enso ei halua ottaa kantaa siihen, kuka maksaa | Kotimaa | Yle

29 tykkäystä

Sijoittajaviestintä ja sen sääntely-kanavalla käy kiivas keskustelu omien osakkeiden ostoista. Mielestäni on selvää, että Suomen sijoittajakansa on kyllästymässä Osinkopuolueen diktatuuriin, tarvitaan aito vastarintaliike, nimittäin Omien Osakkeiden Oston-liike!

Ystävät hyvät, nouskaamme vastarintaan ja levittäkäämme tehokkaan pääomien allokoinnin ilosanomaa yhtiökokouksissa läpi valtakunnan! Vallankumous on alkanut! Osakemäärän pienentämisen tie on Helsingin pörssin tuottoisan tulevaisuuden tie!

25 tykkäystä

Onneksi olkoon, inspiroit minua tekemään meemin.

37 tykkäystä

Tuli tuosta talenomin kurssireaktiosta mieleen tämä vuosikertameemini vuodelta 2017. Vieläkin ajankohtainen :smiling_face:.

24 tykkäystä

Oon ihan tulessa. Vikassa kuplassa typo, pitäisi olla yritys

72 tykkäystä


Olen rullan päällä (käänsin englannista, jotta ei äidinkieli unohdu)

43 tykkäystä

28 tykkäystä

Ilmeeni kun luen Fortumin ketjua enkä ole varma onko kirjoittaja tosissaan vai sarkastinen…

81 tykkäystä


kuva

38 tykkäystä

52 tykkäystä

Vernereitä mukana hyvähenkisessä pöhinätahtotilapaltsussa.
image image image

19 tykkäystä

Puh on kyllä ihan kingi

image

9 tykkäystä

42 tykkäystä