🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

En mä tiedä, onko tuossa mitään hämmentävää? :upside_down_face:

41 tykkäystä

Tämä oli pakko jakaa :sweat_smile:

16 tykkäystä

En tosiaan ole koskaan oikeastaan harkinnutkaan Remedyä. :thinking:


Katsois muakin joku yhtä lempeästi, miten Verneri Attea. :frowning:

33 tykkäystä

Mulla tuli just äsken sun QT postauksen nähtyä mielee tämä. :sweat_smile:

Btw ostin ite tänään Remedya…:eyes:

2 tykkäystä

45 tykkäystä

Täytyy kyllä vastata tähän, mutta sopivaan ketjuun ja ajanmukaisin tekstein. :slight_smile:

kuva

31 tykkäystä

Tämä tarina ei perustu ihan tositapahtumiin, mutta olisi voinut olla mahdollista, koska on musta kyse. :smiling_face_with_tear:

93 tykkäystä

:rofl: Kiitos kaikille meemejä julkaisseille ja erityisesti @Sijoittaja-alokas makeista nauruista sekä hyvästä mielestä vaikka monen salkun osakkeen kohdalla voi todeta, että: No myöhäistä niitä nyt on enää myydä, vittu on kun -xx% turskalla, vitun kusetusmarkkinat ja kriisit saatana :rofl:

15 tykkäystä

Kiitos paljon! :smiley: Inspiroidun viestistäsi:

@Emma_Kuusinen ja @Kaisa_Vanha-Perttula sanovat aina suoraan “Ajan tasalla”-ohjelmassaan suoraan asiat, se on todella tärkeää. :thinking:

39 tykkäystä

image

9 tykkäystä

58 tykkäystä

Onko tuossa kuvassa joku bugi kun mun ruudulla kynttilät näyttää vihreiltä ja ovat menossa kohti koillista? :face_with_monocle:

25 tykkäystä

Onko tuossa kuvassa joku bugi kun mun ruudulla kynttilät näyttää vihreiltä ja ovat menossa kohti koillista?

Vuoden vanha kuva?

2 tykkäystä

Tuo kuva pitäis päivittää tähän päivään

Edit: tai mieluummin näin

39 tykkäystä

40 tykkäystä

Harmittiko jotain se ikä, kun pitäisi päästä eläkkeelle.

69 tykkäystä

Tänään piti oikeasti tehdä järkeviä juttuja, irtisanoa päällekkäisiä vakuutuksia jne, mutta päätinkin kyhätä tämän.

Salkut alkoi meinaan varmaan heti sulaan kun pistin blogin pystyyn. Tuli semmoinen ahaa idea että päätin kokeilla nyt tämmöistä ”käänteistä psykologiaa”, eli tarpeeks kun vinoilee asialle niin joku henki tai joku katsoo että ”hei, tälle onnettomuudellehan nauretaan, pakko tehdä asialle jotain.” Olen epätoivossa, okei?

49 tykkäystä

Tsemppiä kuutin holdaajille :grin:

ciN

33 tykkäystä

Stocka H2/2022, part 2. Olkaa varovaisia :fire: kanssa. :wink:

4 tykkäystä

:face_with_raised_eyebrow:

10 tykkäystä