🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Inderesin lounge ja sen mestarit ovat mukautuneet sijoitusvuoteen 2022, loungen tilojakaan ei enää “tarvita”. :grimacing:

37 tykkäystä

Jatko-osa aiempaan Wulff-meemiini. :cowboy_hat_face:

25 tykkäystä

51 tykkäystä

28 tykkäystä

Lopultakin Q4!

52 tykkäystä

H-yhtiöt ovat antaneet paljon tuskaa ja opittavaa mulle, siis Hyzon ja Harvia… toki ihan erilaisia yhtiöitä molemmat eikä niitä voi verrata ollenkaan keskenään. Kyllä sitä kummasti vaan holdailee erilaisia yhtiöitä, vaikka sitä joskus vuosia vuosia sitten ihmetteli, miksi monet eivät myyneet Nokioitaan pois niiden kultakautena. :smiley:

Kannattaa muuten lukea Kimin uusin blogiteksti, jossa mm. hän käsittele hänen Harvia-historiaansa.

25 tykkäystä

Se hetki kun tajuat että oot kirjottanu ihan päin p*rsettä ja muokkaaminen on turhaa, koska kaikki ketjun lukiat ovat jo nähneet mokasi :joy: Muokkasin silti kun jäi ärsyttämään :sweat_smile:

Ei pitäs yrittää olla viisaampi kuin on :disappointed_relieved:

3 tykkäystä

Uusi viikko, vanhat kujeet!

107 tykkäystä

36 tykkäystä

Minä joka viikko vuonna 2022:
image

16 tykkäystä


Vähän kärjistettyä, mutta ei tästä muuten selviä kuin huumorilla :sweat_smile: tsemppiä kaikille :+1:

37 tykkäystä

Mitä mun puhelimen FACE ID näkee joka arkipäivä klo 10:00

81 tykkäystä

Vähän kyllä alkaisi houkuttaa tuo Nordea, mutta ei viitsisi laittaa lihoiksi EVOa :thinking: onneksi EVO ketjun puolella viisaammat muistuttelee miksi tästä kultakimpaleesta kannattaa pitää kiinni :smile:

14 tykkäystä

Oli kyllä produktiivinen maanantai, kun tällainen inspiraatio iski kahvikupin ääressä.

Pahoittelen vesileimaa.

45 tykkäystä

Graafi muistuttaa kummasti jotain :smiley:

Vaihtoehtoisesti tuohon voisi laittaa Sauronin silmän, mutta puhelimella ei työpäivän aikana taivu siihen.
@Sijoittaja-alokas ? :joy:

38 tykkäystä

56 tykkäystä

Harvian viimeiset hetket…

37 tykkäystä

Korjasin tämän sinulle :wink:

Vähän hätäisesti tehty, mutta ymmärrät varmaan, kun kiireinen oli tilannekkin.

12 tykkäystä

“Mä haluan kans mukaan” :smiling_face_with_tear:

111 tykkäystä

Jotkut pelkää mustaa joutsenta, mut pitäis pelätä punaista!
ps. tausta vain viehätti mua

7 tykkäystä