🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Tuo 10 000 pistettä on kyllä kieltämättä varsin maaginen luku meille kaikille “HEXiin” sijoittaville…

Toisin on suuressa maailmassa, jossa pörsseistä ei todellakaan osteta kaikkea pistevoimaa pois aina vaan uudestaan ja uudestaan, halvalla:

kuva

15 tykkäystä

Tuttu reitti :smiling_face_with_tear:

100 tykkäystä

Vanhoina hyvinä aikoina sitä mentiin kiukaalla kuuhun :flushed: No jospa Nokia sinne joku päivä sitten :satellite:

32 tykkäystä

Ajattelin suuttua ja pohtia, miks markkinat on vääräs ku eivät tajua näiden hyvyyttä. Sitten ajattelin uhriutua; miksei muut ymmärrä maksaa näistä enemmän, miks tavoitehinnat laskee… Fortumin osalta harjoittelen tätä valmiiks, jos/kun sen tavoitehinta tiputetaan yksnumeroiseks (ja tää pitää tehdä niin, että en katso osavuosikatsausta tarkemmin enkä lue analyysejä). :frowning:

32 tykkäystä

93 tykkäystä

Alokas: Ei nuo skenaarionne pidä paikkansa, minä tiedän… katsokaa mun YTD…
Muut: Mitkäs on sun koko sijoitushistorian tuotot? By the way, tiedätkö, mikä on EV/EBIT:in ja EV/EVBITDA:n ero?
Alokas: …öö…
Muut: Voisitko itse kertoa hyvin perusteluin kertoa laajemmin näkyksestäsi?
Alokas: :cry:

image

17 tykkäystä

Pitääpä käydä keskusteluja jälkikasvun kanssa viikonloppuna :face_holding_back_tears:

58 tykkäystä

On vuosi 2025. Kyllä hän tiesi että kaikki on mahdollista. Mutta että tällaisiin lukemiin! Hän kiittää haastattelu-ketjusta saamiaan vinkkejä, alennuksella saatua kananjauhelihaa ja meemi-ketjun vankkumatonta tukea. Määrätietoisesti hän kääntää seuraavan sivun.

32 tykkäystä

11 tykkäystä

Suomalaisten sijoittajien ajatukset viime aikoina yhdessä kuvassa :chart_with_downwards_trend:

52 tykkäystä

Behind the scenes -kuvaa FED:n toimistolta:

39 tykkäystä

Tulosviikot jatkuvat ja kuuttikin raportoi torstaina. Onko shortsikelit vai kaivetaanko jääkiekkomaila esiin?

24 tykkäystä

66 tykkäystä

61 tykkäystä

Kempowerin kaupanteko kiinnostelee

https://keskustelut.inderes.fi/t/ostin-myin-juuri-asken-ketju-osa-5/35136/9878?u=cijoittaja

39 tykkäystä

image

101 tykkäystä

Muistin, että Tokmannin Q2-tulos julkaistaan perjantaina.

54 tykkäystä

Jarrupoljinta on alettu painamaan hyvissä ajoin. :open_mouth: :open_mouth:

2 tykkäystä

Halpaa kuin Tokmannin saippua neton neton neton nettopäivillä :flushed:

39 tykkäystä

47 tykkäystä