🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Sehän on Mikael Kosola, aka Niilo22 youtuben puolelta :grin:

8 tykkäystä

Onko @Datamonni Niilo22? Spurttaako Rontti? Kuka heitti saksarin? Näihin ja muihin kiperiin kysymyksiin vastausta odotetaan jännityksellä.

17 tykkäystä

53 tykkäystä

Vuoden lehtikuva 2022: “Alokkaan pudotus ja tuho:smiling_face_with_tear:

Se ei ole kyllä kiva, kun tuolla yleisössä moni on niin iloinen mun “pudottamisestani”. :angry: Kyl ainakin pitkäs juoksus salkkuni tuolta nousee…

74 tykkäystä

imatesrt55555ggt56ges
2022

9 tykkäystä

Nordnetillä mukavan ajankohtaista somemainontaa

31 tykkäystä

Tästä tuli mieleen, että löytyi arkistoista keväältä taiteilijan nimeltään Piri taideteos.

28 tykkäystä

Tavaratalojen sota: Episode IV - Ekan Paluu (Stokkaan)

image
EDIT: Ikävästi sotkettu kahta eri elokuvasarjaa :frowning:

19 tykkäystä

14 tykkäystä

Näköjään alin kuva ei ole linjassa, mutta menkööt nyt.

34 tykkäystä

10 vinkkiä aloittelevalle sijoittajalle

  1. Osta mitä ymmärrät

image

Jake Gyllenhaal No GIF

Sattuneesta syystä tuli katsottua, mikä Modulight on ja mitä se tekee. Sen verran tajusin yhtiöstä, että päämarkkina-alue on Euroopassa.

17 tykkäystä

Pääosin tuossa on mukana aitoa mua ja sitten ihan pieni ripaus keksittyä. :grimacing:

40 tykkäystä

Onneksi alle -100 % ei voi mennä helposti ilman vivutettuja optiokikkoja :smiley:

2 tykkäystä

En tarkoita, että alla olevat sijoitukset olisivat huonoja, mutta kannattaa olla hyvät perusteet, miksi ostaa tai myy. Joskus omat perusteeni eivät ole olleet kovinkaan kummoisia, joten meemin henkilö olen tietysti minä, mutta ehkä “hieman” kärjistettynä. :clown_face:

64 tykkäystä

46 tykkäystä

Minä katselemassa “hyvin” rakennettua portfoliota kun se jo vartin jälkeen vetelee uusissa miinusennätyksissä:

Edit: Kun sitten yks firma onkin vihreällä punaisessa meressä:

19 tykkäystä

Olisko se yksi Kempower? Se tuppaa tekemään ihan omaa juttuaan läpi turbulenssien…

2 tykkäystä
64 tykkäystä

Tää oli niin hyvä, et joutu tekemään toisen

61 tykkäystä

image

32 tykkäystä