🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Nokiasta ainakin tulee riittämään riemua viellä jälkipolville & siinä reunalla lemmikeillekin:

Onneksi ei sentään ihan viikottain kuitenkaan…
:wink:
(=In a historical comparison, the stock will be very cheap, again, a while)

6 tykkäystä


image
@Verneri_Pulkkinen ottaisitko kupongin menneisyydestä vai kolmipyörän?

21 tykkäystä

Tämä vaihtoehto kannattaa sitten pitää mielessä aina kun tekee mieli kritisoida Inderesin analyysejä :smiley:

(Hox liputtajille! OP:n analyysien kuvakaappauksia on kiellettyä jakaa, mutta tässä ei jaeta kuvakaappauksia vaan linkataan twiittiin, mikä on tietysti sallittua.)

64 tykkäystä

Lapsilta kielletty sisältö:

Haluatko jatkaa?
Oletko nyt aivan täysin varma
Tämä on viimeinen varoitus!

Kuvassa Orsila tulostaa Modulightin Q3-katsauksen:

49 tykkäystä

36 tykkäystä

istockphoto-1283503781-612x612

Edit: Hopeareunuksena jos tekee ihan kaiken itse niin rakennustarvikkeiden (ja osakkeiden) halventuessa työn hintaa nopeammin voi säästää pitkän pennin.

55 tykkäystä

Myönnän että hivenen sattui tämä viikko nassuun. Hivenen.

65 tykkäystä

24 tykkäystä

Foorumin sentimentti on niin synkähkö, että pelkäsin, että joku sortuu epätoivoisiin ratkaisuihin kuten pitkäjänteiseen indeksisijoittamiseen. Silti @NukkeNukuttaja :n siirtyminen indeksisijoittamiseen järkytti minua syvästi. Tässä ilmeeni, kun sähköpostiin räpsähti viesti:


Kuvasta huomaa, että olen myös tuskan hikinen, mutta se johtuu ihan tavanomaisesta salkkuni kehityksen tarkkailusta, kun oma keksimä tunnusluku oli mennyt miinukselle.

44 tykkäystä

Hyvin huomattu, pitää paikkansa, että olen viimeisen parin viikon aikana muutaman indeksioston tehnyt. Tässä on se hyvä puoli, että indeksi harvemmin tippuu kymmeniä prosentteja päivässä kuten joillakin osakkeilla viime aikoina on tapana ollut tehdä. Kertonee lähinnä näkemyksen puutteesta eli en osaa arvioida kauanko lasku vielä jatkuu. Puolustuksekseni mainittakoon, että en ole kuitenkaan alkanut myymään osakkeita voidakseni indeksisijoittaa vaan ihan uutta rahaa olen uhrannut Martin Paasin alttarille🙂

46 tykkäystä


Aika on pitkä nokian kans. Samat kaffeet saa juoda, vuan tulloo erikokoisista putkista sekin😅

59 tykkäystä

26 tykkäystä

image

53 tykkäystä

image

98 tykkäystä

abe_2

27 tykkäystä

Tässä vastaavasti Pölhex-sudet

42 tykkäystä

F9H_Q9DbgAAuWFv

21 tykkäystä

Kun yhtiön fundamentit ovat hyvät ja tulevaisuuden odotukset erinomaiset, mutta kurssi jatkaa matkaa alaspäin markkinalla, jossa enemmistö käyttää stop lossia

giphy (1)

12 tykkäystä

Kun päätät poimia osakkeita ja vietät paljon aikaa foorumeilla keskustellen kanssasijoittajien kanssa yrittäen yhdessä voittaa markkinoita, mutta ymmärrät, että onnistuessasi mahdollinen ylituottosi tulee juurikin samaisten kanssasijoittajien taskusta.

24 tykkäystä

90 tykkäystä