🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Itse suosittelen arvonmäärityksen työkaluksi mieluummin vaikkapa kassavirtamallia.

74 tykkäystä

56 tykkäystä

Silloin kun kissa(t) tuijottaa turhan intensiivisesti jotain niin silloin kannattaa kyllä olla itsekin varsin tarkkana…

6 tykkäystä

Tuo on täysin totta! Sain huomata pahimman kautta, kun kylpytakista roikkui langan pätkä kellien korkeudella… :laughing:

18 tykkäystä

Palkkapäivänä on hyvä sijoittaa hesulin pörssiin.

34 tykkäystä

“Tärkeintä ei ole miljoonasalkku, vaan se rakkaus, joka meni sen myötä.”

52 tykkäystä

Minä olen Nokia-sijoittaja. Nokia tekee todella edistyksellisiä tuotteita ja on hieno yhtiö. Lisäksi Nokian osake on halpa :heart:

Jostain syystä tämä tämänpäiväinen sarjakuva puhuttelee minua :thinking:

36 tykkäystä

Osuva piirros. Lisäyksenä voinee siteerata tuntematonta johdon konsulttia: “Kyklooppikin on kelpo johtaja jos kaikki alaiset ovat sokeita”.

8 tykkäystä


Ainakin vähitellen sokeutuvat tämän vanhan kuvion mukaan :slight_smile:

12 tykkäystä

image

91 tykkäystä

Mitäs nyt taas :smiley:

Tietäjät tietää, muille en suosittele käymään kyseisellä sivustolla.
:rightwards_hand::peach::leftwards_hand:

23 tykkäystä
28 tykkäystä

image

121 tykkäystä

Minä ennen tammirallia:

Minä tammirallin jälkeen.

97 tykkäystä

image

Its all about maths.

39 tykkäystä

Tuleeko muillakin vastaava ilmoitus välittäjältä aina kun koittaa vivulla ostaa Plug Poweria? :mage:

gif of the moment | So You Have Chosen Death | Know Your Meme

33 tykkäystä

Laitoin eilen Efecten myyntitoimeksiannon hintaan 8,18. Botit ehtikin napata huikeat 8 kpl siitä. Tänään sitten ostotarjouksen myötä ilmeisesti päätetty maksaa siitä hiukan enemmän. Harvoin käy niin hyvä tuuri kyllä.

image

92 tykkäystä

Tän päivän myynnin kappalemäärät 1 ja 1 ? :stuck_out_tongue:

7 tykkäystä

:stuck_out_tongue: Osuus oli vain 3% salkusta, eli voitot kuittaisi useamman kuukauden ruokaostokset. Mutta niin yllätävästä rahasta kyse niin varmasti lahjoitan osan Ukrainalle ja Gazalle.
Edit. Lahjoitus meni UN Refugee Agencylle.

14 tykkäystä

16 tykkäystä