Verneri: “Lisäsin käteispainoa, mutta tämä on vain minun näkemykseni. Ei kannata seurata perässä sokeasti.”
Vartin katsoneet: “Ei helvett*, nyt lähtee loputkin salkusta tyhjäksi kun vielä saa joitakin hiluja takasi.”
Verneri: “Lisäsin käteispainoa, mutta tämä on vain minun näkemykseni. Ei kannata seurata perässä sokeasti.”
Vartin katsoneet: “Ei helvett*, nyt lähtee loputkin salkusta tyhjäksi kun vielä saa joitakin hiluja takasi.”
“Tule nyt, ei se nykytason alle voi enää vajota…”
@Sijoittaja-alokas inspiroi meemin puljusta, josta harva palstalainen lienee kuullut. Kuka saa viisi oikein pysty-, vaaka- tai vinoriville, voittaa oikeuden ostaa TT:n VVK:ta.
Ostin juuri kaupasta elämäni ensimmäisen energiajuoman sijoitustutkimusta varten.
Seisoin brändikaapin edessä lukemassa ainesosaluetteloa tyyliin
Suomen pörssi on “huokeasti hinnoiteltu”, mutta varoitetaan että se on silti arvoansa. Huominen näyttää aina vain synkemmältä.
Amerikka vetelee ennätysarvostuksella, velkamäärä kasvaa holtittomasti, makrotilastot heikkenee ja taantumaa varoitellaan.
Tietenkin Amerikka viikon alkaessa:
Katuviisas:
Tämä (Verve) on kyllä hieno lappu. Johta tankkasi pää märkänä pohjilla ja itse peesasin myös. Toivoisi vain, että foorumin fiksummatkin tekisivät samanMuutamat kevennykset on tullu tehtyä, mutta lähes salkun suurimpana saa tämä juna jatkaa.
Koskaan en ole oloani tuntenut näin fiksuksi ja kauniiksi.
terkuin. 90% salkusta. KH. 1,46€
Lupaan heittää kyllä rommissa itselleni sitten kunnon säälibileet ja vieläkö peesarina saa polttaa roviolla foorumin fiksuimmat omista epäonnistuneista peesauksista?