🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

image

12 tykkäystä

Jos kaiken meemeihin käytetyn ajan käyttäisi analyysiin ja onnnistuneeseen osakepoimintaan :thinking: :grin:

7 tykkäystä

Toisaalta, jos ei ole käteistä, niin parempi selailla meemejä kuin tuijotella osakesalkkuaan ja tehdä tyhmiä myyntipäätöksiä, jotta voisi tehdä yhtä tyhmiä ostopäätöksiä.
Maksimoi siis tuotot ja tsekkaa vaan niitä meemejä!

14 tykkäystä

Aidot hyzonistit ei luovuta, tosin minä luovutin muutama kuukausi sitten. :thinking:

29 tykkäystä

102 tykkäystä

Molemmat löytyy toki edelleen omasta salkusta :sunglasses:

25 tykkäystä

“Mutta miksi ihmeessä sinä sijoitat osakkeeseen joka on tippunut jo 90% ATH hinnoista”

Minä, juuri sekoitettuani Game Of Thronesin ja todellisuuden keskenään:

16 tykkäystä

Tämä tilanne muistuttaa myös sitä, kun opastan uutta työntekijää. :smiling_face_with_tear:
image

50 tykkäystä

Osakekurssit kun @Sijoittaja-alokas käynyt ostoksilla :slight_smile:

18 tykkäystä

58 tykkäystä

6s4ref

63 tykkäystä

Onhan mulla tuota jo yli 10 prosenttia salkustani. :sunglasses:

41 tykkäystä

Viikonlopun kunniaksi ja ajankuluksi pieni väsäily, kun Ka(s)hvihuoneeseen tupsahti meemimateriaaliksi sopiva kuva :smiley:. Disclaimer. saattaa sisältää viittauksia, joita kaikki eivät hoksaa.

alkuperäinen

Edit. Alokkaan tykkäysalgoritmi bongasi viestin alle minuutissa, myös viikonloppumyöhäis-iltana

14 tykkäystä

26 tykkäystä

Bongattu stockan mainos

37 tykkäystä

Miten Alokkaan ajatukset nähdään sijoittajapiireissä:

21 tykkäystä

31 tykkäystä

40 tykkäystä


Kokeiillaan tänne kun oli ilmeisesti väärässä paikassa kun sähkönsiirtohinnassa ja liputettiin.

31 tykkäystä

CutPaste_2022-09-04_20-35-53-281

Laitan nyt jostain syystä tänne. Mutta Kauppalehtihan voisi ennaltaehkäistä umpimähkäisiä heräteostoksia kahvitauoilla ihan vain otsikoimalla viihdepainotteisemmat jutut selkeämmin irti syväluotaavampaan tutkimiseen tähtäävistä artikkeleista.

(Disclaimerina varmaan aiheellista sanoa, että oma YTD on pakkasella kanssa, olen suuri Ajoittaja Silokkaan fani ja olen lyhyen sijoittamiseni aikana tuskastellut samojen helmasyntien kanssa ja …noh …en tilaa mutten saa ihottumaakaan.)

Toivottavasti puhelincroppaus on hiottu (foorumin näkökulmasta) brändiä myötäileväksi. …Alokkaan siis tietenkin, ei Kauppalehden.

14 tykkäystä