Möller, kalan(turskan)maksaöljy.
Jota valmistaa Vitux A/S
Joten… mölleriksi meni tämäkin viesti
When you own Stocka
Kuka on maskin takana? (en ole vielä katsonut uusinta jaksoa, joten en tiedä, onko tämä mahdollisesti vanhentunutta spekulointia)
Spoiler?
Mulla on ollut elämässä kolme omaa tietokonetta, mutta lapsuuden kodissa oli yhteinen tietokone ja sitten on toki ollut työtietokoneita. Olen aikuisiällä pelaillut vähän ja jos olen pelaillut, niin pelit eivät ole olleet uusia.
Max Paynea pelasin vuosia sen ilmestymisen jälkeen ja se oli todella upea pelikokemus, se oli mulle kuin hyvä elokuva. Alla olevassa kuvassa on toki Alan Wake, mutta Remedystä tulee aina mieleen Max Payne ja bullet time.
(nopeita liikkeitä osta voittajia myy häviäjiä, maksimoi aktiviteetti seuraa tukitasoja onko ostokynttilöitä liukuvat keskiarvot teknisesti hyvännäköinen käyrä pää olkapää kuvio yhdistä makroanalyysi mites korot öljy kaasu uraani vahva dollari euro kausivaihtelu)
Eikös se treidaaminen ole aika paljolti:
Ovet ja ryhmittelyt eivät ole loogisesti + jätin jotkut pienimmät turskat pois, mutta toisaalta jätin esimerkiksi QT:n ja Stockmann, koska mulla on selvästi viime aikoina ollut niihin tahatonta vaikutusvaltaa. Toistaiseksi Digia ja Marimekko ovat olleet ystävällisiä mulle.
Saa nähdä, mitä uutta turskaa seuraavaksi keksin?
No… aika harvalle nämä ajat ovat olleet suotuisia.