🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

kuva

On muuten suora lainaus LifaAirin sivuilta :smiley:

Onkohan tämä melkein -90% neljässä kuukaudessa IPOsta jo ennätys hesan pörssissä?

40 tykkäystä

image
En ajatellut, että QT olisi reagoinut niin nopeasti ja ärhäkkäästi ostoihini.
P.S.
image

34 tykkäystä

image

67 tykkäystä

Sain käsiini valokuvan Sijoittaja-alokkaan työhuoneesta:

182 tykkäystä

Omistajat: “Tilanne ei voi enää pahentua…

71 tykkäystä

Ok, tämä on sitten matkalla nollaan. Ensimmäinen IPO-ruumis tälle vuodelle?

“stooooop, it is already dead”

10 tykkäystä

Kyllä voi, sillä onhan niitä paikkoja 2 vapaana :smiley:

kuva

19 tykkäystä

22 tykkäystä

Karhut vaan lisääntyy synkässä markkinasegmentissä

41 tykkäystä

73 tykkäystä
45 tykkäystä

kuva

61 tykkäystä

image
Katsokaa vain tavoitehintoja ja fomottakaa” - Tuntematon varoittava esimerkki

36 tykkäystä

Eipä tätä edes meemillä pysty liioittelemaan. :grimacing:
image

20 tykkäystä

Uusi kuvavuoto tapahtui, tällä kertaa Pohjolan Ekan toimistolta

156 tykkäystä

Nämä meemimestarin kuvat on kyllä aivan next level tavaraa :smiley:

35 tykkäystä

Olen aivan samaa mieltä!

Nämä ovat toisaalta niin upeita, että en sanois vain meemeiks - nämä ovat jotain enemmän. Näissä on loistavaa ja osuvaa huumoria, mutta tosi kivaa visuaalista otetta, että kuvaa katsoo useamman kerran uudelleen. Tää on nyt kolmas vai neljäs kerta, kun katson kuvaa. Musta tehtyä taideteosta olen katsonut varmaan 10 kertaa. :smiley:

Se, mikä näissä on todella erityistä, niin on jotain ajateltavaa ja sitten tiettyä tunnelmaa. Sitä paitsi Ekan kanssa näissä näytetään ihan joltain legendaarisilta tyypeiltä, faking lekendseiltä! :sunglasses: Joskus jostain yksinkertaisista piirros- tai sarjakuvahahmoista on tehty joitan puhuttelevia kuvia, missä on huumoria ja tunnelmaa, niin näissä on sitä samaa.

Spaddun taideteoksissa on jotain samaa moninaisuutta, mitä Kaj Stenvallin taideteoksissa. Pohtisin just, että kun mulla tulee vuosi täyteen Inderesillä, niin laitan sen Spaddun tekemän kuvan pieniin kehyksiin. :cowboy_hat_face:

29 tykkäystä

Kiitoksia mieltä lämmittävästä palautteesta! Mukava kuulla että mun huumori uppoaa. :slight_smile:

29 tykkäystä

Tuo “Täysin paska osake” kommentti oli alunperin Sharevillestä koskien Nvidian osaketta, josta joku sen kahvihuoneeseen bongasi.

Huomasin että kun googleen kirjoittaa “täysin paska osake” niin ekana tulee linkit Nvidiaan ja Kamuxiin :grin:

53 tykkäystä

Muiden teokset:

Minun 1h vessatöherrykset:

@Spaddu innoittamana

Ja näköjään vetää tässä rakeiseksi ja saa klikata isoksi, että saa selvää. No, ehkä sopii ainakin tämä ongelma meemin aiheeseen.

16 tykkäystä