🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

Puolivakavissani tein taideteoksen tästä sijoitusvuodesta tähän asti, vähän muokkaamalla siitä sais elokuvajulisteen. :thinking:

35 tykkäystä

Kohta koko meemiketju on saatavilla vain maksaville Premium-jäsenille, Vernerin Vartti muuttuu Vernerin Meemivartiksi, ja Inderesin etusivulle tulee pieniä muutoksia:

65 tykkäystä

Sä oot jotain, mitä mä olen erityisesti kaivannut tänne! :smiley: :pray:

Oletko sä jonkinlainen “taiteilija” tai harrasteleks jotain piirustamista, sarjakuvia…? Erityisesti, kun katson Worms-teostasi sekä kuvia, mitkä sä olet tehnyt musta ja Ekasta. :sunglasses: Sun jutut uppoo joka taval meikäläiseen. :grin:

EDIT: Ja mä taidan laittaa sen sun tekemän taideteoksen musta, niin profiilini taustakuvaksi. :upside_down_face:
image

14 tykkäystä

Perustuu tositapahtumiin, en voinut ottaa kuvaa salkustani, koska uskallan sen nykyään vain kerran viikossa. Viime vuoden buffettimaiset tuotot eivät kelvanneet…
image

34 tykkäystä

Solteq aloittikin jo SaaS-yhtiöiden syksyn eilen ja tänään osui omaan silmään tällainen Digian tiedote (tai näin ainakin itse sen luin)

image

27 tykkäystä

32 tykkäystä

22 tykkäystä


Sais nää pohjat jo pian riittää :sweat_smile:

12 tykkäystä

Tein minäkin vähän teknistä analyysiä :smiley:

62 tykkäystä

Olisiko tämän herran ilmeestä vaihteeksi haastamaan Hide the pain -Haroldia?

hidethepain4

73 tykkäystä

Tuo on selkeästi edistyneempää analyysiä, itse en osaa tulkita mitä se kertoo tulevista liikkeistä? :slight_smile:

2 tykkäystä

Alkaa vähän porukalla laskumarkkinassa tunteet kuumentua. Nyt siellä on vissiin ollu jotain hässäkkää Inderesin toimistolla, @Antti_Jarvenpaa ?

37 tykkäystä

hmmm…jos tämä olisi helppoa sitä tekisi kaikki. Vastaus löytyy tietysti teepusseista :+1:

1 tykkäys

^ tästä olen täysin samaa mieltä :slight_smile:

Tässä yksi näkemykseni aiheesta:

76 tykkäystä

Joo ite oon jonkun verran TA:ta yrittänyt opetella, mutta tuon näköisiä tikkuja en oo vielä käyttänyt… Saattais tulla parempia tuloksia :grin:

Edit: tähän pitää vielä tarkentaa että itse tulkitsen kynttilöitä, tähän tyyliin:

image

13 tykkäystä

25 tykkäystä

43 tykkäystä

Joo, kyllä mäkin joskus kynttilöitä käytän…

33 tykkäystä


Ei oo helppoo… :laughing:

5 tykkäystä

@Needles, sun meemi pääsi Inderesin someen. :sunglasses: Tuo on tuollainen kahden sivun instapäivitys, toisella sivulla on erinomainen meemisi.


16 tykkäystä