🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

:joy:

Mä tarjoan sulle kaljat jossain kapakassa, toki luonnollisesti pienen ja halvimman vaihtoehdon, jos tuosta tulee meidän uusi mainoslause. :beers:

33 tykkäystä

Kyllä tämä mielestäni on luottamusta herättävä iskulause maailman nykytilanteessa :thinking:

37 tykkäystä

Okei, alla oleva meemi on hieman liioittelua ja osaa noista jutuista en enää harrasta, mutta kyllä välillä meinaan kääntyä esim. dark side tai siis fomon pimeälle puolelle. Luulen edelleen välillä tietäväni, vaikka en sitten tiedäkään. :grimacing:
image

24 tykkäystä

20221010_090300

26 tykkäystä

Tämän voisi melkein jakaa Pörssien suunta -ketjuun mutta menköön tänne.

37 tykkäystä

Minä nauramassa Vernerin kuvalle vs tajuamassa, että olen itse kuvassa

30 tykkäystä

70 tykkäystä

Tällaisinakin aikoina Alokkaan ehkä kannattaisi kääntyä sijoittamisen valoisammalle puolelle eli indeksisijoittamisen pariin, mutta kyllä mä jää tälle pimeälle puolelle, vaikka välillä vilkuilenkin erilaisten rahastojen suuntaan. :slightly_smiling_face:

42 tykkäystä

Pörssien suunta -ketju :heart:; yha_musa_soi, P1, Marianne, Vepu, Jukka Lepikkö ja monet muut pistävät parastaan… ehkä välillä toisiaan haastaen, mutta se on just hyvä! :fire:

Pitäis kattoo Matrix pitkästä aikaa… en ole tainnut nähdä sitä yli kahteenkymmeneen vuoteen.
image

Tämä on totta:

14 tykkäystä

Loistavaa keskustelua! Tosin ilonpilaajat saavat yleensä kupin niskaansa :wink::facepunch::sweat_smile:

60 tykkäystä

Pörssien suunta -ketju käy ahkeraa keskustelua, keskellä ketjun suurin tähti.

Mukana menossa @Jukka_Lepikko, @Lexus, @musa_2, @Pohjolan_Eka, @Verneri_Pulkkinen, @Kale-possu, Marianne_Palmu, @Saint, @SijoitusSeppo, @NukkeNukuttaja, @Sambadi, @Wallet_Nahlroos ja mä. Kaikki heistä eivät ole viime aikoina olleet aktiivisia, mutta joskus ainakin ovat olleet… :slight_smile:

41 tykkäystä

Kuka teistä monisti kaksi turskaa riittämään koko forumille?

27 tykkäystä

Arvaa.

60 tykkäystä

Sopii tämä tännekin…

72 tykkäystä

“Verneri taivaan lausui näin,
miks tyypit perkel* sijoitatte väärin päin…”

12 tykkäystä
8 tykkäystä

Tämä olisi täydellinen. :sunglasses:


Tämäkin on ratkaistu:

17 tykkäystä

58 tykkäystä

Ja taas mennään… :saluting_face:


57 tykkäystä

6wh6cs
Oliko tässä pohjat? Ken tietää. Alkaako lama? Ehkä. Huomenna nousua? Voi olla.

Näillä fiiliksillä sateisena tiistaina :sweat_smile:

25 tykkäystä