🐸 Inderesin SIJOITUSmeemiketju 🐸

61 tykkäystä

kuva

Kun ystäväsi menneisyydestä ottaa suhun yhtäkkiä yhteyttä, ja aloittaa sijoituskeskustelun.

12 tykkäystä

26 tykkäystä

Onko aviopari Per ja Anu aloittannut purjelaivailun? :wink:

Meikäläinen kanssa tykitellyt sellaset 98 viestiä Stockan ketjuun (seuraavana Eka 66:lla viestillä). Irtoaisikohan pelkästään jo sillä paikka tästä Stocka-analyytikoiden joukosta? :smile: Samoiten ainakin myös @Mailman1, @Heka1 ja @Tnokka ovat ketjussa myös aktiivisia olleet, jotka listastasi puuttuvat.

4 tykkäystä

12 tykkäystä

DYH297XiCS2Ck

19 tykkäystä

Älä huoli. Pääset mukaani Strindbergille oikeaan Stokka pöytään. Kirjoitin muistaakseni foorumille 2020 jo bull keissin Stokkalle enkä silti ole tuossa pyrkyreiden meemissä.

Jos osaisin käyttää hakua niin voisin etsiä viestin.

6 tykkäystä

Ehdottomasti. Teidän tarvitsee vain hankkia jotkut hahmot meemeilyä varten. Voisi kyllä keksiä palloanalyytikoille omankin meeminsä, kunhan ehdin.

Tää meidän Stockkan meno näyttää nyt hieman siltä, ettei taideta saada tuota @Pohjolan_Eka a mukaan mitenkään enää. Sehän ei voi ostaa enää, kun nousee vain koko ajan.

28 tykkäystä

93 tykkäystä

Jokainen uusi sijoittaja 2020-2021 nousumarkkinassa:
:wink:

image

92 tykkäystä

17 tykkäystä

Nyt on tämä huutava vääryys korjattu.

Luulen, että minulla oli huomattavasti osuvampi syväanalyysi vuodelta 2020. :wink:

Mutta eihän tuolloin vielä sopinut sijoittaa.

Näköjään 4.12.2020 on tullut ensimmäisen kerran ihmeteltyä vain harvojen tietämällä Talouspalstalla, kun Stockmann fronttasi 10% saneerausohjelman laatimisen päättymistä. Se on kuitenkin niin huippusalainen keskustelu, ettei sovi tänne julkaista. :sweat_smile::wink:

Itse olen kohtalaisen uusi Inderesläinen. Kaiketi viime vuonna aloin täällä höpöttelemään discordin houkuttelemana.

Hieno yhteisö! :rocket:

Ja laitetaan meemi vielä perään niin pysytään aiheessa.

10 tykkäystä

44 tykkäystä

67 tykkäystä

HJbrKeRM9oRgCyR9WX
Paljon veikkaat, että Kamuxin YTD tuotto on pakkasella huomisen pörssipäivän jälkeen?

37 tykkäystä

Olen sitä mieltä, että rehellinen tiedottaminen tilanteessa kuin tilanteessa palkitaan pitkässä juoksussa - luottamusta on vaikea saada takaisin, jos sen on kerran menettänyt. :thinking:

101 tykkäystä

68 tykkäystä

IMG_20220811_193616

56 tykkäystä

Minä Kaivopuistossa kivasti piknikillä klo 18.24 kun salkun suurin omistus Kamux huipentaa omalta osaltani tuloskauden Qt:n, Remedyn ja Harvian jälkeen:

47 tykkäystä