Osakesijoittaminen

Kalera norjalaista viljelyä jenkkeihin

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

Panosta nyt hieman edes avaukseen. Mistä yritys tekee rahaa? Valmistaako se tuotantolaitokset, myykö se niitä, liisaako vai mitä? Myykö se salaattia? Tällaiset pohjustamattomat voi laittaa kahvihuoneeseen.

1 tykkäys

kerropas missä sanotaan, että tuotantolaitos maksaa itsensä takaisin 3 vuodessa?

-Myy salaattia ja yrttejä ja sen sellaista. uusia paikka julkistuksia oli ehkä 3-4 julkaistu. Norjaan listattu firma, harkitsee spacia jenkkeihin.

Kasvattaa salaatteja robotiikan avulla ja hydroponics menetelmällä, puhdastilassa.

Ps. olen itse mukana pienellä summalla.

Juuri kiinnostaisi, että saako joku laskettua, että millä tavalla Kalera saa kuoletettua alun suuren investoinnit ja kuinka kannattavaa tuo liiketoiminta olisi?

Jos se on kannattavaa, niin kaupunkejahan on paljon jonneka avata uusia paikkoja, ja toivoa sopii, että kilpailijat sitten ainakin aluksi menevät sitten toisiin kaupunkeihin :smiley:

Kalera-first-half-2020-report-press-release-1 (2).pdf (38,6 Kt)

Tuossa H1

production facilities have been designed for rapid rollout with industry-leading payback times to
grow vegetables faster, cleaner, at a lower cost, and with less environmental impact.

tuossahan yhtiö itse kertoo, että olisi kannattavaa toimintaa mutta niin kai niiden pitääkin kertoa. Anneillahan nuo uudet tässä vaiheessa rahoitetaan.