Kamux - Kannattavuusparannusta metsästämässä (Osa 1)

:hot_face:

Kaiken kukkuraksi Degiro ei jostain syystä anna käyttää stop lossia juuri Kamuxille, vaikka kaikilla muilla lapuilla se onnistuu. En tiedä onko kyseessä bugi vai kohtalon ivaa.

Mulla lähti stop lossilla 6,40 hintaan 50% Kamuxeista. Loput odottaa rauhassa huomista osaria.

Itse en kevennellyt ennen osaria, kuten en tehnyt Incap:nkaan kanssa.

3 tykkäystä

Vedetäänkö huomenna Kamux-kaffeet vai kärvistelläänkö romahduksen suuruutta??

Jälkimmäisessä on se hyvä puoli, että se antaa paljon kovemmat adrenaliinit vereen kuin nousujuhla :fire:

Toki kyllä kaffeekin vanhalle sedälle aina maistuu …

Masse-setä, FA, se pelaa ei joka pelkuri on :loud_sound::loud_sound::loud_sound:

4 tykkäystä

Kahvit tietty vedetään, kun kerran kahvirahaa tulossa.

1 tykkäys

Toivottavasti saa Kamux kahvit keittää. En myynyt yhtään, mutta sen tietää huomenna olisiko kannattanut vähän keventää. Massen sanoissa on kyllä aina totuuden siemen… mutta toisaalta sijoittaminen on viihdettä, josta voi…:wink:

6 tykkäystä

Mielenkiintoinen tulospäivä kyllä tiedossa ja vielä mielenkiintoisempaa on nähdä kurssireaktio. Markkina selvästi odottaa kovaa tulosta ja saattaa olla jo pitkälti hinnoissa. Jos odotuksista jäädään voi olla ruma lasku edessä. Mikäli seuraa nousua niin kertoo kyllä että markkinan luottamus on saavutettu isosti.

2 tykkäystä

Uskoa löytyy huomiselle täältäkin :muscle:

Laitoin kuitenkin pienelle siivulle lappuja “stop win” -toiminnon röyhkeän korkealle, jos sattuu kurssi karkaamaan aamunavauksessa :rofl: Paino salkussa on kuitenkin niin iso, että sopisikin hieman höllentää jo.

Makoisia unia ja jatketaan huomenna jommissa kummissa tunnelmissa!

1 tykkäys

Itse myin tänään kaikki pois, en odota missään tapauksessa mitään erittäin huonoa tulosta, mutta käteiselle syntyi tarvetta ja olen erittäin tyytyväinen 25% tuottoon näin lyhyeltä ajalta. Jos position koko olisi suurempi ja täten välityspalkkioiden osuus pienempi niin luultavasti en olisi kaikkia lihoiksi laittanut. Toivotaan kuitenkin hyvää tulosta!

Ilmeisesti klo9

1 tykkäys

Kamux Oyj Osavuosikatsaus 8.11.2019 klo 09.00
Kamux Oyj:n osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2019
Kamux jatkoi voimakasta kannattavaa kasvuaan: liikevaihto kasvoi 30,6 % ja oikaistu liikevoitto 29,0 %

12 tykkäystä

image

MINÄ:
5F5ECCB4-EB60-4E15-83A5-6635657F4D3D

KAMUX KURSSI:
rocket

23 tykkäystä

Nyt mennään kuuhun!

8 tykkäystä

Ei voi muuta sanoa kuin huhhhuh mikä raportti!
kamux%20tweet

38 tykkäystä

Ei kannattanut kevennellä ennen osaria😉

9 tykkäystä

Nokia fiaskon jälkeen mukava saada hyviäkin uutisia. Vähän tuli jännitettyä tätä ja oli siinä siinä etten eilen myynyt osaa pois mut onneks kaikki tuli pidettyä.

5 tykkäystä

10 tykkäystä

Eiköhän oteta ihan kuohuvat tähän aamutuimaan tämmöisen suorituksen jälkeen! Huhhuh!!

8 tykkäystä

kaffelle, kaffelle, kaffelle … :slight_smile:

Masse-setä, FA, onneksi sedän myyntiraja 6.60 eeroa ei eilen lauennut :slight_smile:

7 tykkäystä

Ei olis kannattanu joo :slight_smile:

1 tykkäys