Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Hienoa nähdä, että spacit eivät ole enää ainoata tykinruokaa, vaan lisäksi jenkeissä on alettu kunnolla päästämään ilmoja myöskin järjettömän ylihinnoitelluista IPOista.

7 tykkäystä

Kyllä alkaa tämänKIN kanssa oleen kohta jo paskat housussa. Vähän alkaa jo turhan paljon olla osakkeita salkussa jotka takoo miinusta yli 20% ja paholainen olkapäällä sanoo että anna mennä ja osta lisää, hyvä puoli vaan samaa mieltä ja soittaa kanteleella rytmiä :hot_face: järki ja vaimo onneksi sanoo että et helvetti laita enää euroakaan :joy:

24 tykkäystä

Kai tämä oli huumoria, mutta viimeiseltä parilta viikolta viskiviivoitin antaa tämän suuntaisen putken

20 tykkäystä

Tämähän alkaa näyttää siltä, että Nordnetin BF-tarjous tulee perjantaina kärsivälliselle sijoittajalle hyvään paikkaan. :slight_smile:

In the stock market, the most important organ is the stomach. It’s not the brain.

27 tykkäystä

Nyt ollaan kyllä hyvällä historiallisella tukitasolla parhaillaan. Itse olen tähyillyt ostopaikkaa kohta 6kk ja nyt oltaisiin siinä summassa. Kuitenkin arvostus on yhä odotuksia katsoen suht. korkea.

En uskalla itse sijoittaa lisää mihinkään tällä hetkellä, eli katsellaan sitten 750 DKK hinnassa uusiksi :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 tykkäys

Parhaan hinnan Inderesistä sai heti tuossa ensimmäisen 6 minuutin aikana ja reilun vartin kohdalla tuli vielä uusi pomppu yli viidenkymmenen, josta liukui alemmas.

Tradingviewistä näitä lyhyenkin timeframen historiagraafeja löytyy. :+1:

3 tykkäystä

Katso edellinen viestisi tähän ketjuun ja mieti mikä yritysten liiketoiminnassa on muuttunut nyt tai oli muuttunut silloin. Jos löydät laskulle (tai kuukauden päästä nousulle tai kuperkeikoille) jotain konkreettista syytä kannattaa olla huolissaan tai vastaavasti kurssien noustessa iloinen. Tuskin kukaan haluaa nähdä omistustensa laskevan (paitsi jos on kauheasti käteistä ja osto-ohjelma laskeviin kursseihin alkuvaiheessa :slight_smile: ). Jos pörssi aiheuttaa liikaa tunteita, osakkeita joko on liikaa tai niiden kursseja seuraa liikaa. Toki vähän samaa ongelmaa täälläkin.

14 tykkäystä

Tecnossa aika kova myyntilaita. Laitaan meni laput täälläkin kun vielä kerkee ulos kun alamäki pelottaa :smiley: Toki olen paperikäsi mutta pahalta näyttää. Muutenkaan ollut käteistä yhtään niin pakko oli jostain saada pahan päivän varalle…

6 tykkäystä

Itsellä suurin omistus axfood pitää sinnikkäästi salkkua plussalla vielä. Helsinginpörssin osakkeet sukeltaa roimasti, mutta ei auta kuin istua käsien päällä.

3 tykkäystä

Ehdin jo pelästyä, että nyt ne teknot laskettelee isomminkin ja käväisin katsomassa. Salkku pikkuplussalla eikä tuo QT tai Tecnotree mitenkään poikkeuksellisen suuressa luisussa mielestäni edes ole. Salkku kiinni ja kädet perseen alle.

10 tykkäystä

TietoEvryltä tuli tiedote kaupasta ja isolla volyymilla kurssi laskuun. Osaisiko joku arvioida kaupan sisältöä? :open_mouth:

Ennen pörssiromahduksesta kun lähes kaikki laskee mutta ikimörnijä Embracer lähes raketoi? :smiley:


Olenko aistivinani käänteen mahdollisuutta mikäli päästään läpi 92-93sek tasosta :thinking:. No joku julkaisee varmaan tästäkin sopivasti huomenna jonkun shorttirapsan niin saadaan kurssi takaisin kohti uusia pohjia

9 tykkäystä

Enemmän se kertoo mahdollisesta pörssiromahduksesta että 3% on nykyään raketointia, viikko sitten se olis vaatinu vähintään 10% nousun

10 tykkäystä

Oslo (Infront TDN Direkt): TietoEvry has been awarded a long-term contract with the City of Stockholm for the development, administration and operation of IT systems.

It appears from a message on Wednesday.

The agreement basically runs for a period of seven years and includes options for an additional eight-year extension, and a potential total contract value of SEK 4 billion over 15 years is expected.

Ja kurssi kyykkää kunnolla? Ei pysty käsittämään mitä paskaa markkoinna nyt tapahtuu, kun kaikki hyvätkin uutiset ovat negareita :man_shrugging:

7 tykkäystä

Marimekko, 100€ rikki tänä vuonna? :scream:

11 tykkäystä

Onko käsitystä, että mikä tuo matalapaineen Terveystalolle? Indeksit toki laskee, mutta onko se ainut syy? Koronatestauksen olettaisi lisääntyvän ja omien ostotkin menossa, eikä osu uutisointia silmiin.

6 tykkäystä

Kuinkaha kauan Orthex laskee pulkkamäkeä? :grimacing: Viimeksi oltu alle kympissä heinäkuussa…

4 tykkäystä

Kristallipalloni mukaan ollaan menossa vasta vauvapulkkavaiheessa.

38 tykkäystä

No minun salkku vetelee ylöspäin, ilmeisesti mun vauvapulkka on rikki…

8 tykkäystä

joo yrityksellä kaikki mennyt pieleen mitä vaan voi mennä.

5 tykkäystä