Pakko jatkaa mun päivittäistä hehkuttamista Alku näytti tänään heikommalta mutta kyllä jostain se raketin käynnistys nappi taas löytyi. Katotaan vaan kuinka pitkään riittää petrooli tässä raketissa
Saisi riittää vielä melko monta(kohan?) päivää että tällä menolla ois omilla eli jossain 25-35€ paikkeilla
Pasi Havian tviitti Palantirin noususta.
Osake on edelleen liian halpa mulle.
https://x.com/PasiHavia/status/1932839537006227548
Ihmeseitsikon osakekurssien kehitykset vuodesta 2020 alkaen
https://x.com/KoyfinCharts/status/1932871991209701649
Aika hintsusti on ostellut ylipäätään markkinaa sisäpiiri viime kuukausina jos tuo nyt pitää paikkansa.
Se on hienoa, kun 2/3 osa salkusta on dollareissa. Pääsee ottamaan turpaan sekä kurssilaskuista että dollarin kyykystä samaan aikaan
Jos trumpetin aikomus on saada taala kyykkäämään, jotta valtionveloista selvitään paremmin, niin hyvää työtä ainakin alkuvuodesta neuvottelukuninkaalta. Jossakin edes onnistunut.
Summa. Eilen parikymmentä prossaa ja tänään -25 lisää. Onneksi mulla on kiinni tässä vaan 113€😄 Joskus ostin pelilapuksi. Olisin myynyt 200€ ja ostanut vaikka uuden virvelin ja akun veneeseen. No, menee se soutaenkin. Tekee vaan hyvää keskivartalolihavalle. Jossain 170€ kerkesi käymään.
Harmi niille joilla on oikeasti tässä rahaa kiinni. Karua menoa.
Härrägud mitä täällä tapahtuu. suojaako jenkkisijoittajat possiaan?
90-luvulla ajattelin, että ei tuo Microsoft tuosta nyt enää…
Kertoisitko tähän alle listan mistä osakkeista ajattelet nyt samoin? Ihan kaverin puolesta kyselen
Minä osaan kertoa. Listautumishinnassaan edelleen treidaava Pony Ai. Markkina-arvo 4,5 miljardia dollaria. 2050 kaikissa autoissa on Pony Ai-järjestelmä. Markkina-arvo 6-8 biljoonaa dollaria. Saa tulostaa ja laittaa jääkaapin oveen
Nytkö ne myynnit loppui?
Sori, kesti vastata. Tein nopeasti tällaisen randomin listan, mut kyl mä vähän mietin.
Apple, Axon, Microsoft,Monster, Nvidia, Palantir, SAP ja Starbucks
Tämä on ihan hullu osake. Varmaan +200% voitolla tästä muutaman viikon omistuksella (tosin sijoitettu summa oli vaan joku satanen). Ihan kuin Summa, mutta se menee ylös, alas, alas ja ylös.
Danske laski tänään Nokian Renkaiden suosituksen tasolle MYY, 5,80€:n tavoitehinnalla. Se saattaa osaltaan voimistaa kurssilaskua. Itse en omista enkä harkitsisikaan siihen sijoittamista (ainakaan lähitulevaisuudessa). Rengasmarkkinat vaikuttavat niin pirun haastavilta halpisrenkaiden takia. Toivon silti Nokian Renkaiden onnistuvan palaamaan entiseen loistoonsa.
Mukana menossa