Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 1)

Vähän sama kuin AT&T, ei riitä asteikko tässäkään kun pomppaa :sweat_smile: :face_with_hand_over_mouth:








proud-of-you-dawsons-creek-meme

26 tykkäystä

Hypeosakkeen kurssiin hinnoiteltu perpetuaalinen kasvu. “Uutisoidaan” odotetun kasvun toteutuneen.
→ Kurssi +40%.

Sammon arvostus runtattu katuojaan. Markkinoiden odotuksena suunnilleen assettien realisointi ja toiminnan lopetus hetkenä minä hyvänsä. Tulos kolminkertaistuu.
→ Kurssi +2%.

Ei vaan ymmärrä.

13 tykkäystä

Äläs nyt, +2,50%! :rocket:

Taitanut markkina ostaa Sammon markkinoinnin tylsänä osinkolappuna jonka kurssin ei kuulu liikkua mihinkään? :smiley:

i-cant-even-memegenerator-net-i-cant-even-obama-stressed-48996068~2

8 tykkäystä

Nykymaailmassa saa kaikki olla sitä mitä lystää. Sampo päätti olla 40€ osake :see_no_evil:

8 tykkäystä

Jollain on botti paskasti koodattu ja ajanut kurssin kuuhun kun ei ole ottanut huomioon pientä yksityiskohtaa…? Ei olisi ihan ensimmäinen kerta. Ja sitten kun kurssi on saanut alkusysäyksen ja käppyrä näyttää “hirveä dippi ja sitten ostetaan dippiä” niin kärpäsiä löytyy ympärille jotka ostaa kunnes nousu loppuu ja sitten kaikki kaadetaan nopeasti laitaan.

Nopeat voivat näissä sekoboltsibileissä kerätä tuottoja, itse pysyn moisista hyvin kaukana koska lapun markkinahinnalla ja arvolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa väliaikaisesti.

2 tykkäystä

SmartEye putoillut ostopaikoille. Sormi on liipaisimella.

1 tykkäys

Mikä Optomed:ä nostaa tänään? Ei näy uutisia.

1 tykkäys

Tavoitehinnat ovat kovin korkealla ja posarinkin taisivat antaa jossain vaiheessa… Q1-osavuosiraportti julkaistaan huomenna 6.5.

Toivottavasti ihmiset osaavat lukea sitä, kun on monille tosi vieras firma. :upside_down_face:

3 tykkäystä

Ettei vihjaisi jo tietojen vuotoon tuollainen reaktio Optomedillä :thinking:

1 tykkäys

En mä tiedä, tässä on viime päivinä puhuttu paljon Optomedin tavoitehinnoista ja oli tällaistakin juttua tänään:

Mua vähän huolestuttaa tällaiset nousupäivät (olen ollut mukana annista alkaen), koska kaikki pitäisi olla tiedossa paitsi huomiset tulokset. :grimacing: :wink: Välillä tuntuu, että ostetaan ilman tarkempaa tietoa, koska lähdetään mukaan nousuun, kun ollaan vähän luettu tavoitehintoja sekä otsikoita. Itse kyllä varmaan olen näitä ihmisiä, joilla ei ole tarkempia tietoja tai ymmärrystä, vaikka joskus niin olen uskovani. :cowboy_hat_face: Sanon vielä uudestaan, mutta toivottavasti osataan oikein tulkita huomista rapsaa.

4 tykkäystä

Huhtiksen viestissä sinulle vastaus, @Osakesossija

6 tykkäystä

Orocon kurssi heiluu siihen malliin että tiputellaan paperikädet kyydistä pois.
:gem::gloves:

7 tykkäystä

Norwegian kurssi 6kk :tipping_hand_man:

1 tykkäys

Oikeaa kurssia katsomalla näyttää hieman erilaiselta :slight_smile:

Näköjään tuo Googlenkin Ranska-kurssi on korjaantunut fiksumman näköiseksi.

2 tykkäystä

Joo tää oli joku bugi googlessa minkä sain talteen äskettäin kameralle :smile:. Sopi hyvin tähän väliin huumorilla :wink:

1 tykkäys

RAAH Ajattelin viimein pääseväni Lehdosta eroon vain satasen tappiolla.
Laitoin tänä aamuna annakoivan myynnin eilisiin hintoihin … ja nyt jo miinuksilla 600e.
Jälleen nukuin onneni ohi.

2 tykkäystä

Näyttää @Markakorva’lla olevan palkkapäivä tänään, jos LKCO jatkaa premarketin luvuilla.

7 tykkäystä

Ei sentään… pidetään omista säännöistä kiinni, eli 20 % possasta myyntiin kun 5x on rikki, ja avg on niin korkea (1.44) että sinne on matkaa.

Päivän pähkinä purtavaksi pörssimajavalle:

LKCO on viivästyttänyt 2020 finanssien julkaisua, ja julkaisee ne vasta nyt, kun preliminary injunction on saatu / hakemus käsitelty. Huhut puhuvat 18.5.21 julkaisupäivästä, mutta en ole pystynyt varmistamaan tätä mistään luotettavasta lähteestä.

Miksi näin ? Miksi earningseja ei voinut julkaista PI:n ollessa auki?

P.S. Salkku teki juuri uudet pohjat, -30 %, tälle vuodelle, joten LKCO pomppu tulee todella tarpeeseen :grimacing:

13 tykkäystä