Musiikkia sijoitushaavoille

Nih, siinä ohella nyt kun indeksit ovat viimein alkaneet oransseja sävyjä saamaan, jenkeissäkin, niin:

1 tykkäys

Tämä on niin kaunista, että antaa jo sillä voimaa. David Gilmourin kitarointi osuu juuri omaan musasuoneeni, hän on harvoja kitaristeja, jonka kitarasoolot saavat mut liikuttumaan - erityisesti tämän biisin loppupuoliskon sooloilut. :smiling_face_with_tear:

7 tykkäystä

Hienoja sooloja…

…David Gilmour does not simply play the guitar. He tells a story with it…

Floydista “puheen ollen”, niin, jotenkin näihin nykyisiin oranssin sävyisiin tuulenhuuhtomiin pörssiaikohin jälleen aasinsilloittaen tällain soimaan laitettakoon:

• All those struggling we are here with you. Live, love, lose, but keep going…
4 tykkäystä

Tähän ei liene sen kummemmin ns. “lisäkaneetteja” yksityissijoittajain antaa tarvinne:

4 tykkäystä

Oranssi Mr. Trump meininki alkaa vähitellen todellakin vaikuttamaan:

Se vain on niin, jotta:

1 tykkäys

DROIDGLOW - Agonize

1 tykkäys

Sairas Vääns - jälleen ajankohtaiseksi muuttunut ralli 1970-luvun lopulta:

2 tykkäystä

Toisin kuin lyriikassa “All I wanted was a sweet distraction for an hour or two” on Nordean kanssa jatkunut kimppa tuottanut iloa jo pidempään.

Kurssihuippujen ja osinkosateen kunniaksi…

We’re an all time high
We’ll change all that’s gone before
Doing so much more than falling in love
On an all time high

1 tykkäys

Musiikkia, joka “movettaa”, oranssisti “valheiltuna” tällä hetkellä…

Niin se menee, kuten Shotgun Sawyer sanoo :point_down:t2:

Nih, kaikesta meneillään olevasta alhosta huolimatta:

2 tykkäystä

Me kaikkihan olemme lopulta “syntyneet” sijoitusmaailmaan pienesti rakastumalla:

…ja varsikin sen liikkujen myötä…

1 tykkäys

Alkutalvesta tuli tekoälylle tarinoitua laulun punainen lanka, jonka jälkeen yhteistyössä yrityksen, erehdyksen ja muokkailun kautta saimme aikaan tällaisen biisin kristinuskon saapumisesta Suomeen.

Jos tällä vaikka salilla saisi raudan nousemaan paremmin :metal:t2::muscle:t2:

Täysin fiktiivinen tarina suomalaisesta sijoittajasta, eikö niin? :sweat_smile:

Laitoin oikeaan kohtaan tuon Tube-linkin (toivottavasti); välillä 21.24-31.15 soi A Saucerful Of Secrets ( Pink Floyd live at Pompeii)

Tää biisi soi päässäni silloin, kun olen ymmälläni, eli oikeastaan lähes aina. Silloin kun en ole ymmälläni, niin olen väärässä, mutta luulen olevani oikeassa.

Tää teki muhun nuorena poikana vaikutuksen:

3 tykkäystä

Olipa riehakas alku pörssiviikolle.

3 tykkäystä

Muutosta vastaan!

Hippijortsulat pöhkölässä:

Radikaalipentujen laulu:

Ensiksi mainitun kappaleen sisältävä kokoelma “Psychedelic Phinland – Finnish Hippie & Underground Music 1967–1974” on muuten kerrassaan riemastuttava kattaus. Tuo tuossa nyt soi paraikaa levylautasella. Psychedelic Phinland – Wikipedia

1 tykkäys

Olen laulanut työkavereilleni tuota “Kohtalon lasta”.

Tässä on kauneusbrittiprogen edustaja Anathema, joka ei ole ehkä niin taidehippitrippiprogea. Tämä biisi sopii hyvin Hyzon-muisteloihin. Suosittelen tätä biisiä sellaisille, jotka ovat alkaneet kiinnostumaan progesta. :slight_smile:

1 tykkäys

Tää Cheekin englanninkielinen biisi kuvastaa aika hyvin tasoltaan sitä, miten mun osakesijoitukset ulkomaillakin ovat menneet. :sunglasses:

Kansainvälistyminen on meillä verissä verrattuna Ruotsiin:

Abba vs Danny
Roxette vs Tauski
Avicii vs Cheek

Tehdään me jotain paremmin kuin Ruotsi.

2 tykkäystä